Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hehe, visste väl det skulle ta skruv
Tycker nog det verkar som om el kratto kör minst lika mycket på DIN hoj som du... Bra gjort krattan, annars brukardet väl vara tjejerna som lurar oss...
Vi måste köra lite tillsammans där så jag får lära mig lite trix.
Ajdå, AF verkar inte så lukrativt... trist
Jag vill ju ha hem min bästaste kompis i helaste världen
Kul att du såg dubbelfnuttarna. Tänkte väl mest på att du kör som en hel karlYasha skrev:Ja, för det första så gillar jag INTE fnuttarna runt ordet tjej!!! För det andra, så om MIN HOJ åker till Åland så åker även JAG och vad jag vet så har inte Krattan någon annan motard för tillfället...
Men han FÅR låna den för att åka till Åland till helgen, TROTS att han smetat ner hela bakdelen med gummi när han burnade slut på ett däck i söndags och det kommer krävas en hel dags rengöring... och DESSUTOM ska köra tävling med den helgen efter... Visst är jag snäll!!!![]()
Tycker nog det verkar som om el kratto kör minst lika mycket på DIN hoj som du... Bra gjort krattan, annars brukardet väl vara tjejerna som lurar oss...
1.17 FI FAN äckligt bra gjortEbbe skrev:'andet sköter jag helst på hemmaplan! Och dig Supermoto
'ade jag i fredags då jag lyckades med 1,17 på Åsen.
Krattan var dock lite snabbare tyvärr (1).
Åland har jag inga pengar till, så enkelt är det. Första dan på AF idag...
![]()
Om läget varit annat hade jag hängt på direkt. Faktiskt!![]()
1: Vilket inte är konstigt med tanke på att Åsen mer eller mindre är hans hemmabana nuförtiden.
Ajdå, AF verkar inte så lukrativt... trist
Jag har åtminstone "hard evidence" som orsak att jag inte åker med...Tom Byron skrev:Jag lade mina dollars på karlskoga i Fredags, nu väntar spargrisen på att bli klämd på för nya däck till bilen.
Sedan lär jag köpa ost, socker ketchup å öronpinnar till pläjset jag flyttat till
Jävla spanjackerphastasphuk skrev:Sorry boys men det blir inget åland før mig.
Føretaget och planeringen i allmænhet, spansk byråkrati och lata varvsarbetare i synnerhet har gjort att jag inte kommer hem på onsdag som planerat utan på fredagkvællen...så det finns tyværr inte tid att fixa ordning allt som skulle gøras.
Får komma næsta år itsællet! Och ta en øl ør mig
....Får væl dricka mig 15 sorgeøl hemma istællet, grrrrrrrrrrrr :arg
Jag vill ju ha hem min bästaste kompis i helaste världen

'andet sköter jag helst på hemmaplan! Och dig Supermoto
Krattan var dock lite snabbare tyvärr (1).
Åland har jag inga pengar till, så enkelt är det. Första dan på AF idag...

BARA FÖR DET SKA JAG VARA SKITFULL HELA HELGEN SÅ JAG INTE ENS FÅR EN CHANS ATT VARA BESVIKEN FÖR JAG INTE ÄR MED...
Det är inte mycket som kan mäta sig med motard på Åland...