Träningsläger på Åland 4-7 september

Hehe, visste väl det skulle ta skruv :D

Yasha skrev:
Ja, för det första så gillar jag INTE fnuttarna runt ordet tjej!!! För det andra, så om MIN HOJ åker till Åland så åker även JAG och vad jag vet så har inte Krattan någon annan motard för tillfället...

Men han FÅR låna den för att åka till Åland till helgen, TROTS att han smetat ner hela bakdelen med gummi när han burnade slut på ett däck i söndags och det kommer krävas en hel dags rengöring... och DESSUTOM ska köra tävling med den helgen efter... Visst är jag snäll!!! :fakta
Kul att du såg dubbelfnuttarna. Tänkte väl mest på att du kör som en hel karl :notme
Tycker nog det verkar som om el kratto kör minst lika mycket på DIN hoj som du... Bra gjort krattan, annars brukardet väl vara tjejerna som lurar oss...

Ebbe skrev:
:whip 'andet sköter jag helst på hemmaplan! Och dig Supermoto :whip 'ade jag i fredags då jag lyckades med 1,17 på Åsen. :brynad Krattan var dock lite snabbare tyvärr (1). :5sure Åland har jag inga pengar till, så enkelt är det. Första dan på AF idag... :crash
Om läget varit annat hade jag hängt på direkt. Faktiskt! :fakta

1: Vilket inte är konstigt med tanke på att Åsen mer eller mindre är hans hemmabana nuförtiden.
1.17 FI FAN äckligt bra gjort :tummenupp Vi måste köra lite tillsammans där så jag får lära mig lite trix. :fakta
Ajdå, AF verkar inte så lukrativt... trist

Tom Byron skrev:
Jag lade mina dollars på karlskoga i Fredags, nu väntar spargrisen på att bli klämd på för nya däck till bilen.

Sedan lär jag köpa ost, socker ketchup å öronpinnar till pläjset jag flyttat till
Jag har åtminstone "hard evidence" som orsak att jag inte åker med...

phastasphuk skrev:
Sorry boys men det blir inget åland før mig.
Føretaget och planeringen i allmænhet, spansk byråkrati och lata varvsarbetare i synnerhet har gjort att jag inte kommer hem på onsdag som planerat utan på fredagkvællen...så det finns tyværr inte tid att fixa ordning allt som skulle gøras.

Får komma næsta år itsællet! Och ta en øl ør mig :D

....Får væl dricka mig 15 sorgeøl hemma istællet, grrrrrrrrrrrr :arg
Jävla spanjacker :6surkart
Jag vill ju ha hem min bästaste kompis i helaste världen :gråta

[/B][/QUOTE]
1.17 FI FAN äckligt bra gjort :tummenupp Vi måste köra lite tillsammans där så jag får lära mig lite trix. :fakta
Ajdå, AF verkar inte så lukrativt... trist
[/B][/QUOTE]

Jaa, tänk va kul med BARA motarder på Åsen en hel dag! :tummenupp :tummenupp Nu lär vi tjata på bröderna Lindh så vi får till någon skojsigt klubbaktivitet.

Ebbe skrev:
Jaa, tänk va kul med BARA motarder på Åsen en hel dag! :tummenupp :tummenupp Nu lär vi tjata på bröderna Lindh så vi får till någon skojsigt klubbaktivitet.
Jag är på :fakta

Jag (och en polare) anordnade bandag förra året på Åsen. Försökte då få ihop tillräckligt med motarder för en egen grupp men då fanns det inte folk nog. Tror vi var bara 6-7 st.

:mad:
sunk att EvilM jobbar t helgen, å att Phukeliphasten inte kommer hem... Annars kunde man kan kanske ha fått varit depågroupie en ggn t i sommar :rock

Ebbe skrev:
Och varför kan vi inte ordna själva?!? Supermoto har ju varit med förr och jag hjälper gärna till!!! :fakta

Får vi inte tillräckligt med motarder, fyller vi ut med andra äckelhojar, men bara i nödfall!!! :D

Äckelhojar? är det sådan med kåpor, annars kan vi fylla ut med haschmoppar oxå, de som glänser å har fransar...heheh

Åhh, jag har varit ute å muppat runt på en blade -03a, skönt att få piska lite :cool:

Men faan va seg de är att svänga med, hehehe saknar inte det iaf, men draget, hehehe

Yasha skrev:
Och varför kan vi inte ordna själva?!? Supermoto har ju varit med förr och jag hjälper gärna till!!! :fakta

Får vi inte tillräckligt med motarder, fyller vi ut med andra äckelhojar, men bara i nödfall!!! :D

devetdu skrev:
HAHAHA!
gillar din hojbeskrivning Vera!
:D
Ja, jag släpade runt Gixxern på Gelleråsen i fredags, så jag vet vad jag pratar om! :fakta

Jag ÄÄÄÄLSKAR min lilla, söta, smidiga, porriga motard! Den enda riktiga sporthojen! :rock

Är det någon som har en plats i en bil som går ikväll nu på torsdag?
Jag har en plats på fredag men nu har jag fått ledigt på fredag så jag åker gärna med någon ikväll om det går.

Pm:a gärna isf.

/Anders

Nu bär det av!! :) Bilen lastad och maten nerstoppad i "frysboxen". Ska bara slå av datorn först...

TomK skrev:
Nu bär det av!! :) Bilen lastad och maten nerstoppad i "frysboxen". Ska bara slå av datorn först...
:6surkart :4skrika :smasha :fatta! :kulspruta :arsele
:hördu BARA FÖR DET SKA JAG VARA SKITFULL HELA HELGEN SÅ JAG INTE ENS FÅR EN CHANS ATT VARA BESVIKEN FÖR JAG INTE ÄR MED...

Ha't så jädra kul då. Slide'a lite åt mig med... :tummenupp

LasseR6 skrev:
Sudda sudda bort din sura min.... :banana :D
1. Helt fel forum och helt fel tråd! :mattias
2. Tror du på allvar att en så'n bild får sura miner att suddas ut? :3freak Det är inte mycket som kan mäta sig med motard på Åland... :fakta
3. Är det din? I så fall får man gratulera till nyförvärvet... :hej

Yasha skrev:
1. Helt fel forum och helt fel tråd! :mattias
2. Tror du på allvar att en så'n bild får sura miner att suddas ut? :3freak Det är inte mycket som kan mäta sig med motard på Åland... :fakta
3. Är det din? I så fall får man gratulera till nyförvärvet... :hej

Hahaha!

Rätt forum och rätt tråd! :whip
Nä, jag är inte pappa. :skrämd

Vad kul det är med forum eftersom det är lätt att missförstås.
Bilden var bara ett sätt att visualisera Wheeliegirl & Supermoto's ilska på ett kul sätt. Och att visa att fler än de kanske är lite småledsna i ögat över att de inte kan åka med.
Jag skulle gärna ha åkt om det inte vore för en trasig axel.

Vidare så tror jag inte att minerna suddas ut av den bilden. Men ungen ser ju helt off ut vilket jag tyckte var rätt kul.

Jo, det är mycket som kan mäta sig med motard på Åland. RM i Gävle tex. :D
Duger den här bilden då? Nedlägget verkar iaf lagom. :bow

Bifogat

• 777.jpg
    777.jpg
    28.4 KB · Visningar: 106
LasseR6 skrev:
Hahaha!

Rätt forum och rätt tråd! :whip
Nä, jag är inte pappa. :skrämd

Vad kul det är med forum eftersom det är lätt att missförstås.
Bilden var bara ett sätt att visualisera Wheeliegirl & Supermoto's ilska på ett kul sätt. Och att visa att fler än de kanske är lite småledsna i ögat över att de inte kan åka med.
Jag skulle gärna ha åkt om det inte vore för en trasig axel.

Vidare så tror jag inte att minerna suddas ut av den bilden. Men ungen ser ju helt off ut vilket jag tyckte var rätt kul.

Jo, det är mycket som kan mäta sig med motard på Åland. RM i Gävle tex. :D
Duger den här bilden då? Nedlägget verkar iaf lagom. :bow

Tack snälla Lasse, för den fina påminnelsen! :whip :mad:

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back