Cosmo skrev:Är det någon som ska dit först på fredagen?
Får inte ta ledigt från jobbetså jag får åka dit först på fredagen.
Någon som vill sammåka då?
/Anders
Sjukanmäl dig! Detta går före allt annat
/Stefan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cosmo skrev:Är det någon som ska dit först på fredagen?
Får inte ta ledigt från jobbetså jag får åka dit först på fredagen.
Någon som vill sammåka då?
/Anders
phastasphuk skrev:weeeeeeeee.....
Nu verkar det som supermotogutten och mindrejper ska med oxå, durå EvilM?? Vi åker på fredagen, dricker øl som vanligt och kør sønder hojarna på lørdag søndag.
Nu ær ju inte jag gipsad længre, men någon annan fixade ju så fint så fint att han kunde vara mediamogul!
Ska bli GØTT att få busa lite
Men som sagt, om killarna inte vill følja med så finns det plats i pickisen før en hoj + pilot.....
och nu är det lite sent att komma å begära ledigt....tyvärr....chefen brukar inte bli glad när jag kommer i sista minuten å frågar om ledigt som jag brukar göra så nu måste jag vara ute i god tid om jag ska ha ledig... jävla kärring Och vem fan har gett dig tillstånd att lova bort platser i VÅR pickup????phastasphuk skrev:weeeeeeeee.....
Nu verkar det som supermotogutten och mindrejper ska med oxå, durå EvilM?? Vi åker på fredagen, dricker øl som vanligt och kør sønder hojarna på lørdag søndag.
Nu ær ju inte jag gipsad længre, men någon annan fixade ju så fint så fint att han kunde vara mediamogul!
Ska bli GØTT att få busa lite
Men som sagt, om killarna inte vill følja med så finns det plats i pickisen før en hoj + pilot.....
Supermoto skrev:Och vem fan har gett dig tillstånd att lova bort platser i VÅR pickup????
Jag kanske bestämmer mig för att jag vill frakta ett par tändstickaskar den helgen![]()
![]()
Hur många pilsner klämde du förresten förra gången? Måste ju ha ett mål on da ajland inna da san![]()
![]()
fullcave skrev:Då är jag bokad på samma båt som er andra.
dvs sign me up.
ses om en vecka./M

TomK skrev:Då är det följande anmälda:
Tom K
Jonas Björklund
Mattias Kern
Oscar Lernell
Robin Wickström
Christer Back
Stefan Östh
Fredrik Persson
Magnus Bjurman
Anders Englesson
Magnus Lindström
troligen:
Alex Hedlund
Mattias Lindkvist
Josef Löwner
Ni som har andra med i bussen eller bara här nämnt lite nicknames m.m. - sänd ett PM med fullständiga namn och telefonnummer, så jag kan knåpa ihop en lista.
bil, med en plats över för motard och förare. Så är det. Maila eller lägg in ett svar om nån vill snika platsen.420 skrev:Och vart är allt Gävle folk???!!???
Kom igen nu grabbar!!!
Får ni inte för mamma, flickvän eller är ni bara fega?
/Stefan - som är beredd på en skur av arga svar![]()

Instämmer och stämmer upp i förnedringssångendevetdu skrev:

Ja, för det första så gillar jag INTE fnuttarna runt ordet tjej!!! För det andra, så om MIN HOJ åker till Åland så åker även JAG och vad jag vet så har inte Krattan någon annan motard för tillfället...Supermoto skrev:Instämmer och stämmer upp i förnedringssången![]()
...
Krattan (kan väl i princip räknas dit oxå fast med en "tjej" som själv åker borde han väl få åka)![]()
F'låt boys, men det gick inte att låta bli![]()

Supermoto skrev:Instämmer och stämmer upp i förnedringssången![]()
Heda![]()
Ebbe![]()
Krattan (kan väl i princip räknas dit oxå fast med en "tjej" som själv åker borde han väl få åka)![]()
F'låt boys, men det gick inte att låta bli![]()
'andet sköter jag helst på hemmaplan! Och dig Supermoto
'ade jag i fredags då jag lyckades med 1,17 på Åsen.
Krattan var dock lite snabbare tyvärr (1).
Åland har jag inga pengar till, så enkelt är det. Första dan på AF idag...
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |