Träningar (snart klart) i Västerås!!

Abris skrev:
Det går framåt iallafall....

Vi har blivit sponsrade av Silvan här i V-ås. :tummenupp
Dom kommer att bidra med all tryckimpregnerad plywodd vi behöver för att täcka glipan imellan armcoräckena!! Ca 120 m räcke.

Vi jobbar med det nu!!

Tyvärr är vi bara 2-3 st som arbetar med detta så all hjälp är välkommen!!

/

M
Låter ju toppen med spons :tummenupp
Inte så lätt för alla :(

Betyder det att ni måste hålla på och plocka upp plywooden varje gång det är träning?? Så lät det för oss om vi inte valt att plocka bort (jävla) räckena istället.

LeZZe skrev:
japp ja åker ut i dag o fixar lite

fan jag skulle gärna hjälpa till, problemet är att jag inte har stålar för soppa ärligt talat! Den fattiga studenten har en ännu fattigare sommar :rolleyes:

vi va ute o mätte i dag o de blev 300 meter skiva :3freak men de va inga problem för silvan, pallarna kommer v25 så se nu till att ta semester då

Supermoto skrev:
Låter ju toppen med spons :tummenupp
Inte så lätt för alla :(

Betyder det att ni måste hålla på och plocka upp plywooden varje gång det är träning?? Så lät det för oss om vi inte valt att plocka bort (jävla) räckena istället.

Det blev liiite mer än 120m... :tungan

125 st plywoodskivor blev det... Blir en del att pula med när det kommer!
:gnissla

Hur är det me hopp då? det blir inga eller?

Hur mycket hopp blir det? är det bara singel hopp eller dubbel? så man måste ha lite känsla när man hoppar dvs = bättre

Jocke W skrev:
Hur mycket hopp blir det? är det bara singel hopp eller dubbel? så man måste ha lite känsla när man hoppar dvs = bättre
singel om inte du kan bygga ett,är ju inte gratis att fixa allt ur egen ficka

nä jag har ingen erfarenhet av att bygga hopp, även fast jag skulle vilja ha det. nä jag försöker inte racka ner..ja vet att det inte görs med flera miljoner i backning av sponsorer mm. Jag är impad av er!

Jocke W skrev:
nä jag har ingen erfarenhet av att bygga hopp, även fast jag skulle vilja ha det. nä jag försöker inte racka ner..ja vet att det inte görs med flera miljoner i backning av sponsorer mm. Jag är impad av er!

en tackar :pannkyss,jaja hoppas du kommer o testar den iaf

Hur går det grabbar? blir det nån godkänd bana? Kan ni inte ta lite bilder på hopp och lite sånt, kul att se

Hur går det med bana? skulle vara skoj om man kunde träna lite på hemma plan innan det blir ktm junior cup :yoparty

yOOn skrev:
Hur går det med bana? skulle vara skoj om man kunde träna lite på hemma plan innan det blir ktm junior cup :yoparty

v25 kommer grejerna så se till att komma ner o hjälpa till (tar tid om man bara är 2-3 st)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT