Träningar (snart klart) i Västerås!!

Lunkan skrev:
Funkar för mig :va

Kan säga att banan var svårkörd idag! Kändes halt på asfalten, var lite fuktigt och ganska så lerigt i gruset och vattenpölar!

Var för övrigt helt själv, en hel bana helt för mig själv i 4 timmar :)

Lyckades få ett snyggt vobbel på framhjulet i slutet på långa rakan, fick lite svårt att stanna i rullgruset sen, så jag hamnade i en gusvall :rodnar

nu på lördag blir vi fler :banana

hur betalar man in medlemsavgiften?? får man ett inbetalningskort på posten eller betlar man direkt på banan??
blir väll åkning imorgon tisdag??

Vi ska ta tag i det här ordentligt nu, när banan blir besiktigad!!
Martin Holm ska, enligt honom sjäv besiktiga (nu i början på Maj)
Malma crossbana och sen så ska han ta VMS banan i samma veva. :)

Vi kommer att lägga upp ett träningsschema så det blir enklare att planera sin åkning!! :tummenupp

Som upplägget är nu så håller det inte, dvs ringa till VMS och kolla OM det är träning. Ett sådant upplägg tror jag inte håller i någon form alls....

LeZZe skrev:
De är ingen träning nu på tisdag pga tävling på lördag

Är det supermotardtävling på lördag? Vore kul att åka till V-ås o köra nån gång i sommar. Är ju ett helt gäng här i U-A som precis köpt motard :)

MackeNo1 skrev:
Är det supermotardtävling på lördag? Vore kul att åka till V-ås o köra nån gång i sommar. Är ju ett helt gäng här i U-A som precis köpt motard :)

fan så kul!! här har du mitt nummer om ni skulle vara nå 0709 244 668,de är ralllycross på lördag

Folket skrev:
Någon träning imorgon ????
Nej de kommer de inte bli.Träningarna kommer i gång när SWEMO har varit o gjort en bessiktning,och enligt dom så ska de bli den här veckan,ja kommer lägga ut ett chema dom dagar de är träning.

Nu har swemo varit i västerås o de gick hyffsat. De är dock lite saker som måste fixas innan vi får köra på banan. Lite om vad som vart sagt, max 20 startande i varje hit ( ) 2 av3 sträckor vart godkända så de finns lite variation. Nu till de tråkiga vi måste täcka några staket så man inte fastnar (ca 120 m)osv.. samt rita en ny karta över banan. Så fort vi har fixat allt så är de bara att köra så de ryker, men vi skulle behöva lite hjälp med att fixa fram något som man kan sätta för staketen med, tex en plast matta som dom har på grustag på maskinerna!? elr typ skid staket som dom har på störtlopp, är de någon som har någon bra ide så skriv in de här!!! Och är de någon som vill hjälpa till så vore de underbart vi är just nu bara 3 som fixar, o för att de ska gå fort att få klar så behöver vi några till.

Om de finns någon som kan hjälpa till elr har någon bra ide så ring 0709 244 668

Mvh LeZZe

Hur går det me banan?, hur långt e det från stockholm? typ 10 mil ca?

Edit: Efter att sett filmen, Vart e hoppen ? jag vill ha hopp!! :hihi

Last edited:
Det går framåt iallafall....

Vi har blivit sponsrade av Silvan här i V-ås. :tummenupp
Dom kommer att bidra med all tryckimpregnerad plywodd vi behöver för att täcka glipan imellan armcoräckena!! Ca 120 m räcke.

Vi jobbar med det nu!!

Tyvärr är vi bara 2-3 st som arbetar med detta så all hjälp är välkommen!!

/

M

Abris skrev:
Det går framåt iallafall....

Vi har blivit sponsrade av Silvan här i V-ås. :tummenupp
Dom kommer att bidra med all tryckimpregnerad plywodd vi behöver för att täcka glipan imellan armcoräckena!! Ca 120 m räcke.

Vi jobbar med det nu!!

Tyvärr är vi bara 2-3 st som arbetar med detta så all hjälp är välkommen!!

/

M

Bor i stockholm utan soppa pengar :banana
Skulle gärna hjälpa...så vad behöver ni hjälp med?

Jocke W skrev:
Bor i stockholm utan soppa pengar :banana
Skulle gärna hjälpa...så vad behöver ni hjälp med?
sätta dit alla skydd på banan så se nu till att komma hit de är bara 8 mil :tungan :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti