Träna och tävla Supermoto med din 125a

David ville ha lite fler bilder, här kommer de.

David posar till 100% och lite mer.
David%20posar.jpg

David kommer över krönet.
DAvid%20p%E5%20450%206.jpg

Lite mer David på 450.
David%20p%E5%20450%204.jpg

David tar kurvorna fint.
David%20p%E5%20450%207.jpg

Nu börjar det likna lite motard-marodör stajl med ;)
David%20tar%20ut%20benet.jpg

sluta :(
jag blir så sugen på att åka
Edit: tänkte på bilderna

en cross åtminstone ;)

2881285 Emcom! Kom tillbaka när du armbågsskrapar, gör stoppie och drar kissande hunden samtidigt :yoparty
:rofl

hahaha nej men jag kan stolt säga att jag "klotade" inte en ända gång :)

jag fick rulla ut i sanden en gång men det var för växellådan fuckade upp sig när jag skulle bromsa = för mycket att tänka på... :hihi

jag vill oxå åka :yoparty en sak som är lite jobbigt är att man måste ha skinnställ.. hade ju tänkt o åka i mxkläder..

edit: min hoj är ju som gjord för ändamålet :D jag har ju fan flera uppsättningar plast + en extra tank så :D

Hade du tänkt att åka?
Har ställ ifall du vill låna :tummenupp

Hade vart skojj o prova på. Men det är ju en liten bit :näsblod

jag fick rulla ut i sanden en gång men det var för växellådan fuckade upp sig när jag skulle bromsa = för mycket att tänka på... :hihi

klota du inte
hoppas inte på så mkt av mej :D

grattis iaf

2881304 Hade du tänkt att åka?

tjata sönder nån stackars förelder å tvinga dom hyra ett släp å kör upp båda hojarna!

det ÄR värt det.. vafan ni har ju motarder båda 2,, en sån här changs kan ni inte missa!

Jag hade knäet i tidigare i den kurvan :P men jag tog ingången för tight och var tvungen att lägga ner som satan så fästet till fotpinnen drog i asfalten och gjorde en fin grop :P Men jag knäskrapade med mz innan :D hade jag haft lite mjukare däck hade det fanimej gått hela vägen

Hade du tänkt att åka?

släpkärra vettu, hade ju varit skoj om man drog dit några st.. senare i sommar =)
min farsa jobbar inom kommunen i gbg. så han kan låna släp som dom kör åkgräsklipparna på. lär ju gå på typ 3-4 hojjar lätt :yoparty

2881311 klota du inte
hoppas inte på så mkt av mej :D

grattis iaf
ja men det är inte svårt,, vafan bara att brommsa i tid så är det typ omöjligt.. det var därmot nära ute på gruset eftersom jag har "slicks" på DT:n och när frmmdäcket går i ett spår å bakdäcket ett annat..

2881378 släpkärra vettu, hade ju varit skoj om man drog dit några st.. senare i sommar =)
min farsa jobbar inom kommunen i gbg. så han kan låna släp som dom kör åkgräsklipparna på. lär ju gå på typ 3-4 hojjar lätt :yoparty
men då får man väll bara in massa husqvarner.. sånna har ju inte ni?

:höhö

Last edited:
Ja nu är det ju helt klart att man skall börja köra. Utan tvekan. Kommer så fort jag fått ordning på en ordentlig hoj. Kör kanske lite prov med crm:en men sen så måste man skaffa något annat. :)

släpkärra vettu, hade ju varit skoj om man drog dit några st.. senare i sommar =)

Okej värt =)
man kan ju köra där dom körde NM med, dvs på torp parkeringen haha.

Nämen vi får bestämma nån dag vi kan kila upp. Vi är ju några stycken minst 3 vad jag vet som kör motard här.

Okej värt =)
man kan ju köra där dom körde NM med, dvs på torp parkeringen haha.

Nämen vi får bestämma nån dag vi kan kila upp. Vi är ju några stycken minst 3 vad jag vet som kör motard här.

Japp, sen kanske headbitch vill vara med också, han får vi höra med :yoparty

Japp! Finn nån mer i Henån nu med en Aprilia MX SM om ja inte minns fel. Så det kan nog bli en del hojjar =)

JAG VILL OCKSÅ:4skrika :4skrika
Hur långt är det mellan göteborg och örebro? Borde ju inte vara svårt att dra ihop några polare och dra till örebro och tjöra:tungan fsat måste ju ha en hoj först:gnissla

2881819 JAG VILL OCKSÅ:4skrika :4skrika
Hur långt är det mellan göteborg och örebro? Borde ju inte vara svårt att dra ihop några polare och dra till örebro och tjöra:tungan fsat måste ju ha en hoj först:gnissla
Ungefär 23-27 mil.

Jag har ungefär 13 mil till Göteborg och runt 12 mil till Örebro.

Edit: oj. :hihi

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion