Träna och tävla Supermoto med din 125a

Han fattar inte att du bor mitt emellan ;)

Ni från Göteborg med omnejd, kan ni inte försöka samåka upp hit 21-22. Ni har gratis boende (luftmadrass + sovsäck) och två dagars körning för 200:- på finfin motardbana + crossbana. En chans som är tråkig att missa :tummenupp

Har en jäkla massa att säga om gårdagen men det mesta glöms väl bort. David var riktigt vass, körde mycket mjukare än jag trodde med 450n, vilket inte är direkt lätt, och hade bra fart med DTn (det går alltså fantastiskt bra även med typ 22hk och stora hjul). Kommer bli kanonbra ! :tummenupp

Det där med att jag gärna tipsar osv är väldigt sant, mitt främsta mål är att göra nån av er till den förste svenske världsmästaren. Och även om det är lättare att säga än att visa så kan ni ju ha som första mål att köra ifrån mig ;)

fan va kul att du är så engagerad:tummenupp hade jag inte bott så jävla långt bort hade jag fan gjort som nicklas och köpt ett gamml skit hoj

Slangklämma is the shit. :yoparty

Njaa, antingen hittar farsan nåra begagnade på crossskroten nu på måndag annars gör jag egna.

Och då får man ju böja till som man vill ha och sedan borra hål så man kan trä på järnet, sen längst ut får man väl typ fixa nån sprint eller liknande rakt igenom hela tjoflöjten.

Är det nån som ska upp från sthlm? som kör? blackburn? ingen lust att åka själv faktiskt.

STÄLLER TYVÄRR IN HELGENS ÅKANDE :( :huvet

Fick igår kväll in den första/enda anmälan till helgens åkande = måste tyvärr ställa in.

Tack Niklas för din fina ansträngning att skaffa hoj+däck på nästan mindre än nolltid :tummenupp

Men jag ger inte upp...
Ni är fortfarande välkomna att träna på de vanliga träningarna och nybörjarträningarna som fortsätter som vanligt :)

2892523 STÄLLER TYVÄRR IN HELGENS ÅKANDE :( :huvet

Fick igår kväll in den första/enda anmälan till helgens åkande = måste tyvärr ställa in.

Tack Niklas för din fina ansträngning att skaffa hoj+däck på nästan mindre än nolltid :tummenupp

Men jag ger inte upp...
Ni är fortfarande välkomna att träna på de vanliga träningarna och nybörjarträningarna som fortsätter som vanligt :)
Fack... :(

får jag å niklas komma ändå?
det kommer en del folk å skulle kålla på oss.. lite surt att behöva ringa återbud...

Fack... :(

får jag å niklas komma ändå?
det kommer en del folk å skulle kålla på oss.. lite surt att behöva ringa återbud...

Tyvärr... :(

Jag kan inte mota bort en jättehög med quadar för endast en/två pers (du har inte anmält dig).

Gissa om det är surt för mig då :huvet

om det kommer ett liknande tillfälle senare så kanske jag kan komma iaf :)
surt för er andra :(

Jävligt synd faktiskt, du har ju engagerat dig något grymt!

Kommer dock väldigt gärna på någon träning med en större motard om det blir någon sådan! :tummenupp

Tills det blir nåt mer liknande evenemang kör vi som vanligt ti, lö, sö.
Vissa torsdagar kommer öppna för de som inte tycker de är såpass erfarna att de vill träna samtidigt som sverigeeliten (vilket sällan blir problem för då delar vi upp i grupper efter snabbhet).

Som vanligt lånar jag ut däck (19/21") till de som vill prova. Vissa får tydligen låna min egen hoj oxå, hehe :D

Allt om träningar osv står på www.teknismc.se - jag kan inte nog många gånger säga att det är där officiell info finns. Allt jag skriver här är bara en extra service ;)

Men om du orkar så får du gärna säga till här om det blir nåt liknande evenemang :)
lockar nog lite fler iaf

men jag ska självklart kolla på teknismc.se
om jag inte får totalt hjärnsläpp som förr det vill säga :huvet

Edit:
mina handtagsskydd kommer imorrn :)
så länge jag inte har extrem otur

dom kom till köping men avin hann inte med posten

Last edited:
Fan fan fan hade varigt tre om jag anmält mig men våga inte anmäla mig med en hoj jag inte har delar till än...

@supermoto; hur många behövs det?
@ignition mina är på nu, det ser skitbra ut. hyffsat lätt att kränga på dom med.

men fan :(
jag som har narjat å borrat å fixat... jaja jag kommer väll på torsdag då, om jag inte har gradering på träningen då.

Bifogat

• Sinisalo 0003.JPG
    Sinisalo 0003.JPG
    123.3 KB · Visningar: 48
2893795 @supermoto; hur många behövs det?
@ignition mina är på nu, det ser skitbra ut. hyffsat lätt att kränga på dom med.

men fan :(
jag som har narjat å borrat å fixat... jaja jag kommer väll på torsdag då, om jag inte har gradering på träningen då.
Jewla posörhoj :D

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...