det finns PM och msn.. bara så du vet2872063nicemen då blir det nog inte så kul å cruisa med mej, du vet ju hur 4t-125
r går
men jag funderar också på att ta mellankort, fyller ju 18 om någon månad.
så va blir det för hoj då, å när kör du upp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det finns PM och msn.. bara så du vet2872063nicemen då blir det nog inte så kul å cruisa med mej, du vet ju hur 4t-125
r går
nicemen då blir det nog inte så kul å cruisa med mej, du vet ju hur 4t-125
r går
vafan har de byggt om banan![]()
okej, det var bara den bilden som lurade migTjo. Skoj att få tala med ett par (bara en!?) av er i helgen iaf. Mycket bra frågor och jag fick visa lite hur det ska se ut och sen svamla lite i allmännhet som jag alltid gör![]()
Hoppas ingen blev skrämd av att se VM-Martin på Highland'en eller Jörgen som vann SM förra året osv... Det går lugnare till på vanliga träningar och vi delar upp oss precis som nu i helgen som det verkar finnas behov.
Asfalten ser ut som den gjort från dag 1. Gruset däremot är lite omgjort sedan första körningarna, minns inte eakt när vi gjorde om det men tror det var för rätt precis ett år sen...
har redan bäställt 2x uppsätningar kolfiber fälgar.. tycker det känns som en bra investering.2875383Tjo. Skoj att få tala med ett par (bara en!?) av er i helgen iaf. Mycket bra frågor och jag fick visa lite hur det ska se ut och sen svamla lite i allmännhet som jag alltid gör![]()
Hoppas ingen blev skrämd av att se VM-Martin på Highland'en eller Jörgen som vann SM förra året osv... Det går lugnare till på vanliga träningar och vi delar upp oss precis som nu i helgen som det verkar finnas behov.
Asfalten ser ut som den gjort från dag 1. Gruset däremot är lite omgjort sedan första körningarna, minns inte eakt när vi gjorde om det men tror det var för rätt precis ett år sen...
massa bilder o text
haha nej, som sagt vare innan jag började köra, vette fan det låste sig bara i tummen å hela underarmed krampade..2881092fan va kul det såg ut att vara
jag vill också
fan farsan ska knappt komma hem innan jag ska tigga till mej handtagsskydd
Edit:
var det hans toktröga koppling som orsakade tumproblemet?
haha nej, som sagt vare innan jag började köra, vette fan det låste sig bara i tummen å hela underarmed krampade..
nu därimot är jag helt jävla tok slut i armarna..
men fifan va kul det var
tack för bilderna niklas, släng upp lite ihoppklippta filmer är du gullig![]()

jag körde dit,,, men man märker när man blir trött för då börjar man skita i kopplingen2881122aha trodde det var innan banåkandet och att du åkte hoj dit, fast det kanske du inte gjorde
jag kommer inte orka mkt med min kondition![]()
Filmer!? yay
BTW. niklas: skön signatur, var det inte till mej det var riktat?![]()
.. fast jockes husa behövdes det bara 2 fingrar jag körde dit,,, men man märker när man blir trött för då börjar man skita i kopplingen.. fast jockes husa behövdes det bara 2 fingrar
![]()

haha nej, som sagt vare innan jag började köra, vette fan det låste sig bara i tummen å hela underarmed krampade..
nu därimot är jag helt jävla tok slut i armarna..
men fifan va kul det var
tack för bilderna niklas, släng upp lite ihoppklippta filmer är du gullig![]()

den var mycket smidig..2881152okej, har du några tips till den blivande nybörjaren?
kan tänka mej att husa har lite lättare, det är väl hydral?
det brukar väl vara lättare än vanlig vajer, men din är typ dubbelt så trög minst![]()
den var mycket smidig..
till nybörjaren, sug åt dig av det "tränarna" säger. försök bara att hitta rätt spår genom banan, som sagt hastigheten är inte det allt.

det där lät avancerat
kan du vara min personliga coach när jag kommer dit![]()
en sak som är lite jobbigt är att man måste ha skinnställ.. hade ju tänkt o åka i mxkläder..Supermoto kommer coacha dig till 100% kan jag säga, han är för grymt sjysst. Vill man så kommer han med tips i toppklass (han kan sin sak...muntligt iaf)
jag vill oxå åkaen sak som är lite jobbigt är att man måste ha skinnställ.. hade ju tänkt o åka i mxkläder..
nicke varför är du inte på msn?2881236Supermoto kommer coacha dig till 100% kan jag säga, han är för grymt sjysst. Vill man så kommer han med tips i toppklass (han kan sin sak...muntligt iaf)

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |