TRÄFF Västkusten v.31

Var ska träffen vara?

• Antal röstningar
    0
FEL!!!! Örebroarna ska/får sova hos mig 1 natt sen drar vi ner till Falkenberg och tältar där med er andra. Jag har 1 (ETT) 4-manna-tält som jag o örebroarna sover i.

Wargen skrev:
2324144 FEL!!!! Örebroarna ska/får sova hos mig 1 natt sen drar vi ner till Falkenberg och tältar där med er andra. Jag har 1 (ETT) 4-manna-tält som jag o örebroarna sover i.
jaha ok

sorry hadde fattat fel...

Wargen skrev:
2324144 FEL!!!! Örebroarna ska/får sova hos mig 1 natt sen drar vi ner till Falkenberg och tältar där med er andra. Jag har 1 (ETT) 4-manna-tält som jag o örebroarna sover i.
okej, tänkte väl det, hade inte varit mycket till träff om ni sovit 10mil från oss :hihi

Rasorblade skrev:
2324386 från Borås till Falkenberg på en 125:a :va :arsele :hihi

Du.. om man :whip :whip HÅRT, då kanske det går.. vad tar det med min..hmm låt se..liiite fortare.. ;) :tuttar

Black Pearl skrev:
2324536 Seriöst, hur går det med era tältnings planer.. villka dagar?
Ska jag vara ärlig tycker jag att det låter väldigt ghey deras planer :hihi

Får se om jag får min kolv så kanske man kan börja intressera sig av detta :hihi

Lundgren skrev:
2324541 Ska jag vara ärlig tycker jag att det låter väldigt ghey deras planer :hihi

Får se om jag får min kolv så kanske man kan börja intressera sig av detta :hihi

Så du också får vara med och gheya. :hihi

Bärgren skrev:
2324564 Ja, men du sover likväl inte i det. :hihi
Först och främst har ju de andra bokat upp alla platserna i tältena. För det andra är jak inte intresserad av samma kön som du är. Alla är inte som du. En del killar gillar faktiskt cheyer. Det är bara att acceptera. :hihi

Lundgren skrev:
2324571 Först och främst har ju de andra bokat upp alla platserna i tältena. För det andra är jak inte intresserad av samma kön som du är. Alla är inte som du. En del killar gillar faktiskt cheyer. Det är bara att acceptera. :hihi

Bra att du accepterat det så vi andra kan gå vidare. Det är inget fel på dig, det är fel på samhället. :pannkyss

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP