okej, hur långt från falkenberg är borås?Mr EmCom skrev:2324100ja jo.. jag vet inte.. vi ska ju stanna hoss wargen i 4 dagar så...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
okej, hur långt från falkenberg är borås?Mr EmCom skrev:2324100ja jo.. jag vet inte.. vi ska ju stanna hoss wargen i 4 dagar så...![]()
det skulle ta en timme sa han....-Rosen- skrev:2324118okej, hur långt från falkenberg är borås?
jaha okWargen skrev:2324144FEL!!!! Örebroarna ska/får sova hos mig 1 natt sen drar vi ner till Falkenberg och tältar där med er andra. Jag har 1 (ETT) 4-manna-tält som jag o örebroarna sover i.
okej, tänkte väl det, hade inte varit mycket till träff om ni sovit 10mil från ossWargen skrev:2324144FEL!!!! Örebroarna ska/får sova hos mig 1 natt sen drar vi ner till Falkenberg och tältar där med er andra. Jag har 1 (ETT) 4-manna-tält som jag o örebroarna sover i.

hehe ok-Rosen- skrev:2324165okej, tänkte väl det, hade inte varit mycket till träff om ni sovit 10mil från oss![]()

till mig då vaMr EmCom skrev:2324175hehe ok
ja kanske tar me mig en brud![]()

Men har du fortfarande inte förstått. Till Wargen första dagen-Rosen- skrev:2324262till mig då va![]()
![]()
Sedan får hon väll gå runt 
Mr EmCom skrev:2324130det skulle ta en timme sa han....

Rasorblade skrev:2324386från Borås till Falkenberg på en 125:a![]()
![]()
![]()
HÅRT, då kanske det går.. vad tar det med min..hmm låt se..liiite fortare.. 
No way. 125Black Pearl skrev:2324447Du.. om man![]()
HÅRT, då kanske det går.. vad tar det med min..hmm låt se..liiite fortare..
![]()
![]()
din 750 alla gånger 

Lundgren skrev:2324453No way. 125din 750 alla gånger
![]()
No hard feelings... Lundgren skrev:2324488![]()
Ska jag vara ärlig tycker jag att det låter väldigt ghey deras planerBlack Pearl skrev:2324536Seriöst, hur går det med era tältnings planer.. villka dagar?

Lundgren skrev:2324541Ska jag vara ärlig tycker jag att det låter väldigt ghey deras planer
Får se om jag får min kolv så kanske man kan börja intressera sig av detta![]()

Jak tar eget tältBärgren skrev:2324546Så du också får vara med och gheya.![]()

Lundgren skrev:2324550Jak tar eget tält![]()

Först och främst har ju de andra bokat upp alla platserna i tältena. För det andra är jak inte intresserad av samma kön som du är. Alla är inte som du. En del killar gillar faktiskt cheyer. Det är bara att acceptera.Bärgren skrev:2324564Ja, men du sover likväl inte i det.![]()

Lundgren skrev:2324571Först och främst har ju de andra bokat upp alla platserna i tältena. För det andra är jak inte intresserad av samma kön som du är. Alla är inte som du. En del killar gillar faktiskt cheyer. Det är bara att acceptera.![]()

|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |