TRÄFF Västkusten v.31

Var ska träffen vara?

• Antal röstningar
    0
Bärgren skrev:
2324652 Bra att du accepterat det så vi andra kan gå vidare. Det är inget fel på dig, det är fel på samhället. :pannkyss
Du har nog problem med att läsa :fakta

Okej nu förstår jag det skall vara ett, efter "kön" :huvet:huvet:huvet :argpådato

låter inte omöjligt....

men va ska hända supa ner oss och tälta?? va finns i varberg/falkenberg

lasse kongo skrev:
2325168 låter inte omöjligt....

men va ska hända supa ner oss och tälta?? va finns i varberg/falkenberg

Man gör det inte roligare än vad det är. Vi kan ju osm sagt supa, träffa tjejer o cruisa med MYCKET mera. Huvudsaken är ju att vi har kul!

Dagarna som gäller är hela v.31 men de flesta har väl stuckit efter nåra dar, eller det får vi ju se. Men jag kommer ner på måndag om fler kommer.

Wargen skrev:
2326388 Man gör det inte roligare än vad det är. Vi kan ju osm sagt supa, träffa tjejer o cruisa med MYCKET mera. Huvudsaken är ju att vi har kul!

Dagarna som gäller är hela v.31 men de flesta har väl stuckit efter nåra dar, eller det får vi ju se. Men jag kommer ner på måndag om fler kommer.

Appappapp, inget tjöra om man bärsat. Fyfy :ajjabajja

Wargen skrev:
2326388 Man gör det inte roligare än vad det är. Vi kan ju osm sagt supa, träffa tjejer o cruisa med MYCKET mera. Huvudsaken är ju att vi har kul!

jag yller år på lördagen så jag sticker typ fredag eftermiddag eller så :tomten

Bärgren skrev:
2326395 Appappapp, inget tjöra om man bärsat. Fyfy :ajjabajja

Nej det ska man inte göra men man kan ju dricka o sen inte köra på förmiddan dan efter. Om vi e smarta så super hälften så kan de andra skjutsa :rofl

Wargen skrev:
2326434 Nej det ska man inte göra men man kan ju dricka o sen inte köra på förmiddan dan efter. Om vi e smarta så super hälften så kan de andra skjutsa :rofl

Och det tror du ett gäng skåningar kommer att fatta? :tungan

:hihi

Wargen skrev:

Kan man bli full på mellanöl :fyllisar :hihi :rofl

Här finns karta på var vi ska träffas iaf Det blir Falkenberg Skrea Strand. Kl 17:00 Sen får vi ju se om vi stannar eller tar nått annat ställe. Det är ett bra utgångsläge enligt mig iaf.

http://kartor.eniro.se/query?what=m...ng=&company_name=&ns=&as=t&ax=&imgmode=0&ms=0

Ni ska alltså åka mot Skrea Strand!

Jag lägger till en bild där jag visar exakt var vi ska träffas längs skrea strand. Om ni kommer fram till en jävligt lång asfaltsväg som är spikrak (med nåra fartgupp på) och det är en camping på ena sidan och stora kullar med strand bakom på andra sidan så har ni kommit rätt.

Om ni känner för att komma ner efter måndag så kan ni ringa o kolla var vi är. Mitt mobilnr: 0702-802311

Bifogat

• skrea träffen.JPG
    skrea träffen.JPG
    62.4 KB · Visningar: 33
Last edited:
Som det ser ut nu så kommer:

Wargen
Mr.Emcom
Mr.PB
NiklasL
-Rosen-
Stoffe
Lundgren

har jag missat nån? mer folk tack!!! kommer bli askul.

Wargen skrev:
2329858 Som det ser ut nu så kommer:

Wargen
Mr.Emcom
Mr.PB
NiklasL
-Rosen-
Stoffe
Lundgren

har jag missat nån? mer folk tack!!! kommer bli askul.

Hehe.. jag, lisa o tess kommer ner o tittar till er på lördag fm om ni e kvar då.. :)

Rasorblade skrev:
2326652 Kan man bli full på mellanöl :fyllisar :hihi :rofl

Du skulle bara veta.. du vet hur det kan gå ;), fast å andra sidan var det både drinkar.. cider och öl.. ehehhehe :) Du höll räkningen bättre än jag!

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP