Du har nog problem med att läsaBärgren skrev:2324652Bra att du accepterat det så vi andra kan gå vidare. Det är inget fel på dig, det är fel på samhället.![]()

Okej nu förstår jag det skall vara ett, efter "kön"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har nog problem med att läsaBärgren skrev:2324652Bra att du accepterat det så vi andra kan gå vidare. Det är inget fel på dig, det är fel på samhället.![]()

lasse kongo skrev:2325168låter inte omöjligt....
men va ska hända supa ner oss och tälta?? va finns i varberg/falkenberg
Wargen skrev:2326388Man gör det inte roligare än vad det är. Vi kan ju osm sagt supa, träffa tjejer o cruisa med MYCKET mera. Huvudsaken är ju att vi har kul!
Dagarna som gäller är hela v.31 men de flesta har väl stuckit efter nåra dar, eller det får vi ju se. Men jag kommer ner på måndag om fler kommer.

jag yller år på lördagen så jag sticker typ fredag eftermiddag eller såWargen skrev:2326388Man gör det inte roligare än vad det är. Vi kan ju osm sagt supa, träffa tjejer o cruisa med MYCKET mera. Huvudsaken är ju att vi har kul!
Dagarna som gäller är hela v.31 men de flesta har väl stuckit efter nåra dar, eller det får vi ju se. Men jag kommer ner på måndag om fler kommer.

Bärgren skrev:2326395Appappapp, inget tjöra om man bärsat. Fyfy![]()

Wargen skrev:2326434Nej det ska man inte göra men man kan ju dricka o sen inte köra på förmiddan dan efter. Om vi e smarta så super hälften så kan de andra skjutsa![]()

Wargen skrev:2326388Man gör det inte roligare än vad det är. Vi kan ju osm sagt supa, träffa tjejer o cruisa med MYCKET mera. Huvudsaken är ju att vi har kul!

du är inte sugen på att langaRasorblade skrev:2326652Kan man bli full på mellanöl![]()
![]()
![]()
Allt går, bara det att det omöjliga tar lite längre tidRasorblade skrev:2326652Kan man bli full på mellanöl![]()
![]()
![]()
(och kräver en jävla massa toalett besök)Cyren skrev:2329654Allt går, bara det att det omöjliga tar lite längre tid(och kräver en jävla massa toalett besök)

stoooffe skrev:2329702
Rosen, vad säger du? Ska vi ta en tripp till Danmark?![]()
du BOR ju i Danmark!Wargen skrev:2329858Som det ser ut nu så kommer:
Wargen
Mr.Emcom
Mr.PB
NiklasL
-Rosen-
Stoffe
Lundgren
har jag missat nån? mer folk tack!!! kommer bli askul.
Rasorblade skrev:2326652Kan man bli full på mellanöl![]()
![]()
![]()
stoooffe skrev:2329845Tyvärr inte.![]()
lasse kongo skrev:2330703när kör du och rosen upp?? ni kör ju förbi mitt hus så jag kanske åker med!!
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |