Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:2342662Nu e de snart torsdag igen....
Samling på Statoil i staffanstorp kl 17.45
Avfärd kl 18.00
Statoil midhem kl 18.15
Det fanns lite önskemål om lite längre raka denna gången så vi ska se om det inte går att fixa
Jojjeman skrev:2342689Måste man stunta? Eller man får köra med som moraliskt stöd o titta o lära? hehe
Green skrev:2343620jag kommer.. men enligt mitt läkarbesök så kommer jag inte att få stunta förän i decemer eller nått![]()
Dags att sälja Kwacken och skaffa snöskoter då!Green skrev:2343620jag kommer.. men enligt mitt läkarbesök så kommer jag inte att få stunta förän i decemer eller nått![]()
Maverick_ou812 skrev:2346456Dags att sälja Kwacken och skaffa snöskoter då!![]()
Coffe, ta det nu lungt för fan, du har hela livet framför dig, fucka inte upp det nu bara för att du är körkåt. Snälla?![]()
E du knäpp? Jag har ju livet bakom mig enl. vissa och dessutom svårt nog att ha två hjul i backen. Ska jag då börja med ett nu helt plötsligt? Nädu. Dessutom har jag snygga hojar, dom ska förbli så.AleX skrev:2346474Så va väntar du på, när ska du börja stunta?
Maverick_ou812 skrev:2346499E du knäpp? Jag har ju livet bakom mig enl. vissa och dessutom svårt nog att ha två hjul i backen. Ska jag då börja med ett nu helt plötsligt? Nädu. Dessutom har jag snygga hojar, dom ska förbli så.![]()
Green skrev:2343620jag kommer.. men enligt mitt läkarbesök så kommer jag inte att få stunta förän i decemer eller nått![]()
Maverick_ou812 skrev:2346499Dessutom har jag snygga hojar...
Swappe skrev:2346768*host, harkel* ...nej, jag ska inte säga nåt, jag ska inte säga nåt...![]()
![]()
![]()
Hörrududu!! Det där skulle vara en hemlis!Dede skrev:2346555Men men. Efter omdrevningen och lättat svänghjul på duccen sa du ju att du uuuuillade värre än Von Vettet med den![]()
![]()
Tur för dig du! Här har du en också när jag ändå är igångSwappe skrev:2346768*host, harkel* ...nej, jag ska inte säga nåt, jag ska inte säga nåt...![]()
![]()
![]()
och du är riktigt nära en uteslutning ur MCK Vilse om du inte snart ser till att släppa kameran och börjar krama gasrullen istället. Måste ju dessutom kännas mer "hemma". Menar... mer i rätt omkrets än objektivet.JKay skrev:2346816Muahahahahaha!!!!![]()
...vem? Jag? Hur hamnade jag här??![]()
![]()
Jojjeman skrev:2350387Verkar dåligt me bilder, dock skulle jag vilja se en repris på Malmö-motards hopp från liten motard me kullerbytta och som avslutning 100m spring efter snirklig hoj
Synd det inte var någon som fick me de på film el bild bara..
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |