Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zaya skrev:2349926Tja alla hoj åkare![]()
Jag hade en fråga!
Vad gör en R6:a 99 i toppfart när allt e orginalt på den?
Tack i förhand!
Zaya
VaRvStopPEt skrev:2349950Har haft min i 273 på mätaren... Verklig fart?? Tjaa 250-260 kanske som föregående talare säger
zaya skrev:2349955Jag har oxå kommit upp till 273 km/h på min R6:a men då känndes det som om att det fanns mer att pressa...
Homo skrev:2349974dom lär garanterat inte göra mer än 260, inte en chans. kawa gör alltid snabbast hojar (baserat på alla tester jag sett, o det är en del..)o en zx6a gör tydligen 255-257 så det lär va långsammare än det
höll ja på att skriva med kawa va visst snabbare
) tycker den dör ut ganska mycket strax över 200 där.zaya skrev:2349926Tja alla hoj åkare![]()
Jag hade en fråga!
Vad gör en R6:a 99 i toppfart när allt e orginalt på den?
Tack i förhand!
Zaya

Va?zaya skrev:2350781Men grabbar står det 273 på mätarstälningn (Digitalt) så är det 273. Det kan inte bara öka på mätarställningen men inte i verklighetern !!!
Har jag rätt?
Zaya
kiwimaddog skrev:2350050Kommit upp i 255km/h mätarhastighet med endast slip på.... o på femmans växel... men en r6a köper man inte för att cruisa i högfart så det spelar ingen som helst roll i mitt huvud
nej! mätaren stämmer inte i dom farterna, räkna med att plocka bort runt 15km/hzaya skrev:2350781Men grabbar står det 273 på mätarstälningn (Digitalt) så är det 273. Det kan inte bara öka på mätarställningen men inte i verklighetern !!!
Har jag rätt?
Zaya
wiper6 skrev:2350047Har haft 292 på brorsans 99.. En tidig höstmorgon.. Sen vad det är i verkligheten vet inte ja....
Har själv provat den hojen och sista droppen var vid dryga 250 för min del men Zaya väger typ som mitt vänstra lår så den går säkert ännu fortare än 273. Prova att plocka bort backspeglarna Zaya så ska du se.. säkert 3km på toppfarten. Har för mig att jag läste det någonstanns här på forumet i samband med just r6an.Fetsko skrev:2350848varstopp på 5an var 245km/h på min r6a. På 6an slog jag av vid 258km/h. det blåste iofs mycket, men det kändes som det var slut på fart där.
zaya skrev:2350781Men grabbar står det 273 på mätarstälningn (Digitalt) så är det 273. Det kan inte bara öka på mätarställningen men inte i verklighetern !!!
Har jag rätt?
Zaya
Jag är nyfiken! hur kan mätarna visa felLonsdale skrev:2352271om ni läser i alla tidningar så ser ni direkt att mätarna visar långt för mycket, digitalt som analogt.
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |