Dr.Bike
Guest
Jess Dee_Cati!! Det där var seriöst bra! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dr.Bike skrev:Jess Dee_Cati!! Det där var seriöst bra!![]()
Dee_cati skrev:Kul att fler gillar det, jag fastnade direkt när jag hörde det hårdaste introt någonsin på en låt, "primo victoria"![]()
Pantzar battalion är också en favorit och till och med tjejen gillar dem hyffsat och vi brukar inte gilla samma musik om man säger så då hon är mer åt Sonata arctica-hållet osv.
Dee_cati skrev:Måste slå ett slag för "Sabaton - Primo Victoria". Den skivan tål att lyssnas på om och om igen. Skönt med lite annorlunda metal ibland...
http://www.mp3shits.com/full/download/Sabaton_-_Primo_Victoria_mp3/49813/
Klicka på låtarna för att provlyssna dem genom winamp
Nursey skrev:Har Winamp men kommer inte åt låtarna![]()
imaster skrev:DEATH IN THE SHAPE OF A PANZER BATALLION!!!![]()
Nursey skrev:Har Winamp men kommer inte åt låtarna![]()
R2 skrev:Fan jag har missat Strapping Young Lad ALIEN
lyssnar nu och den e ju riktigt bra.
Nånn av er som lyssnar på Devins andra "band"?
CrowBar skrev:Gene "the atomick clock" Hoglan är fan i mig fantastisk på trummor. En metal trummis som faktiskt spelar med känsla och går lite emot strömmen i sitt spel.
jag SYL e bra, och City en klassiker, men lyssnar du på DTB, Devin Townsend Band också?CrowBar skrev:Jag är riktigt frälst i Devins material men allt han gjort är ju inte magiskt bra.
Alien plattan är helt fenomenal i mitt tycke, tar vid där City slutade typ.
Gene "the atomick clock" Hoglan är fan i mig fantastisk på trummor. En metal trummis som faktiskt spelar med känsla och går lite emot strömmen i sitt spel.
Darkness Descends, klassiker som man växte upp med, fenomenal plattaChris Ash skrev:Lyssna på Gene Hoglan på Dark Angel-"Darkness Descends" från 1986,något av det mest brutala thrashen skådat och tyvärr ställd i skuggan av "Reign in blood", där har vi fanimej trumhinnepulveriserande på högsta nivå.
ska lätt kolla upp dem, har varit på jakt efter tezter på tyska lääänge, metal åt folketChris Ash skrev:Den som vill ha sångtexter på tyska och tycker Rammstein är för poppiga bör kolla upp Panzerchrist "Soul Collector.
Låttitlar som "Der Panzertöter", "Panzergrenadier" och "Schwarz ist unser Panzer" (Ich hatte eine kameraden) säger allting om hur brutalt det låter.
Dessutom har plattan Reno Killerich (Nu i Dimmu Borgir) på trummor som vann tävlingen "Worlds fastest drummer award" med över 800 dubbelkaggesmatter i minuten....
Det där är ju den värsta sortens avart inom metal och hårdrock. Att det skulle vara bra att spela snabbt.Chris Ash skrev:Dessutom har plattan Reno Killerich (Nu i Dimmu Borgir) på trummor som vann tävlingen "Worlds fastest drummer award" med över 800 dubbelkaggesmatter i minuten....
Chris Ash skrev:Dessutom har plattan Reno Killerich (Nu i Dimmu Borgir) på trummor som vann tävlingen "Worlds fastest drummer award" med över 800 dubbelkaggesmatter i minuten....
imaster skrev:Det går ganska fort...![]()
"My techno song goes with 200 beats per minute. No shit, my feet can do 800 beats per minute..."![]()
Gustav O skrev:Det där är ju den värsta sortens avart inom metal och hårdrock. Att det skulle vara bra att spela snabbt.
Chris Ash skrev:Lyssna på Gene Hoglan på Dark Angel-"Darkness Descends" från 1986,något av det mest brutala thrashen skådat och tyvärr ställd i skuggan av "Reign in blood", där har vi fanimej trumhinnepulveriserande på högsta nivå.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |