Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
På tal om det, varför finns inte anmälningssidan kvar på anmälan.nu?liljekvist skrev:Men ska inte du vara med och åka i götet???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På tal om det, varför finns inte anmälningssidan kvar på anmälan.nu?liljekvist skrev:Men ska inte du vara med och åka i götet???
Sant.Olof Eriksson skrev:På tal om det, varför finns inte anmälningssidan kvar på anmälan.nu?
liljekvist skrev:Men ska inte du vara med och åka i götet???
liljekvist skrev:Sant.![]()
Jag har bara betalt 400kr anmälningen änsålänge.... kanske ska betala in resten också? Fö man kom väl mä eller?
Det var 20 st anmälda sist jag kollade, sen togs anmälningen bort... Så jag gissar det... Men ni får nog ringa Götene MK och kolla!liljekvist skrev:Sant.![]()
Jag har bara betalt 400kr anmälningen änsålänge.... kanske ska betala in resten också? Fö man kom väl mä eller?
Ska ringa och kolla läget i helgen. Dock tycker jag som Spretman... Va fan ska man betala så mycket till någon jävla Tv-skit förOlof Eriksson skrev:Det var 20 st anmälda sist jag kollade, sen togs anmälningen bort... Så jag gissar det... Men ni får nog ringa Götene MK och kolla!
Om du tar tag i det så är det värt bra mycke mer än vad man betalar för det.liljekvist skrev:Ska ringa och kolla läget i helgen. Dock tycker jag som Spretman... Va fan ska man betala så mycket till någon jävla Tv-skit förVi som tävlar är ju radan fattiga!!!
Den helgen är körd för mig åxå. Men som någon sa, problem är till för att lösas.TomK skrev:Däremot är helgen därefter ledig - 23:e, 24:e och 25:e september.
mb73 skrev:Ok, här är listan igen...
1. TomK
2. Fullcave + 1 motardare -Egen bil, pickup, plats för en cyckel, ej en person.
3. Wheelie girl+ ev.teamchef
5. Ludde
6. Spider
7. Spretman
8. M:et
9. Bubba Badji
10. Varland
11. Emmi
12. Liljekvist
13. Josef
14. Magnus 16-18e
15. Kjelle 16-18e
Samma sak här, typ av boende ?Wheeliegirl skrev:HW och jag kan båda datumen....
Spider skrev:Men vilken typ av boende önskas ? Tält, bil, stuga, övernattningsrum ?
Kul att ni skall med frxtn![]()
.
Går... Allt går att lösa enl. mannen på campingen för plats fanns det. Lågsäsong. För er är det bara en fråga om pengarna.mb73 skrev:Stuga på campingen låter som en bra ide, men går inte det så kanske vi löser boendet själva..
´M:et skrev:8. M:et - 16 - 18 aug Stuga för mig tack!
Spider skrev:´
Ska inte Ronta eller någon av alla de andra 660-åkarna från Uppsala med ?
.
TomK skrev:Så här ligger det till: helgen 17-18 september är sedan länge bokad för ett stort kalas (dukning fredag, fest lördag och städning söndag). Det fungerar inte som i våras att då bo på ovanvåningen.
Däremot är helgen därefter ledig - 23:e, 24:e och 25:e september. Jag har preliminärbokat dessa datum, men allt hänger på hur många som är sugna att åka över då. Själv är jag upptagen med arbete den helgen, som jag inte kan flytta på - men det finns säkert någon som kan hålla i trådarna med nyckelhämtning och kolla att allt städas av m.m.
Hur vill ni göra ?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning