TomK! Åland i september?

Olof Eriksson skrev:
På tal om det, varför finns inte anmälningssidan kvar på anmälan.nu?
Sant. :confused:

Jag har bara betalt 400kr anmälningen änsålänge.... kanske ska betala in resten också? Fö man kom väl mä eller?

Vad är det för körning i Götet ni tjötar om?? Eller är det SM i Götene ni menar?

Inte inte längre helt 100 på att jag kan hänga med till Åland dock... Är ju körkortslös, så jag måste skaffa en chaufför eller nån att sammåka med isåfall. :(

Ha de gôtt!

liljekvist skrev:
Men ska inte du vara med och åka i götet???

Nope ! Har hoppat över sm serien, då 1 tävling gick i kalix plus, banorna har varit halv dassiga rallycrossbanor, hala till tusen. Att sedan pröjsa 3200 kr till bergamstrading för tv rättigheter som jag ändå inte kommer att utnyttja. :kocko gör inte saken mer attraktiv

Min plånbok klarar inte av det, så det fick vara.

liljekvist skrev:

Jag har bara betalt 400kr anmälningen änsålänge.... kanske ska betala in resten också? Fö man kom väl mä eller?

Jag har oxå betalt 400:- bara. Stog väl bara att pengarna skulle vara framme till Bergmans innan tävlingen? Dom får inte en spänn av mig förrän jag vet helt 100 att jag kan ställa upp.

liljekvist skrev:

Det var 20 st anmälda sist jag kollade, sen togs anmälningen bort... Så jag gissar det... Men ni får nog ringa Götene MK och kolla!

Olof Eriksson skrev:
Det var 20 st anmälda sist jag kollade, sen togs anmälningen bort... Så jag gissar det... Men ni får nog ringa Götene MK och kolla!
Ska ringa och kolla läget i helgen. Dock tycker jag som Spretman... Va fan ska man betala så mycket till någon jävla Tv-skit för :död Vi som tävlar är ju radan fattiga!!!

liljekvist skrev:
Ska ringa och kolla läget i helgen. Dock tycker jag som Spretman... Va fan ska man betala så mycket till någon jävla Tv-skit för :död Vi som tävlar är ju radan fattiga!!!
Om du tar tag i det så är det värt bra mycke mer än vad man betalar för det.

...men då gäller det ju att man gör slag i saken också ;D

Bokningskoll!!

Så här ligger det till: helgen 17-18 september är sedan länge bokad för ett stort kalas (dukning fredag, fest lördag och städning söndag). Det fungerar inte som i våras att då bo på ovanvåningen.

Däremot är helgen därefter ledig - 23:e, 24:e och 25:e september. Jag har preliminärbokat dessa datum, men allt hänger på hur många som är sugna att åka över då. Själv är jag upptagen med arbete den helgen, som jag inte kan flytta på - men det finns säkert någon som kan hålla i trådarna med nyckelhämtning och kolla att allt städas av m.m.

Hur vill ni göra ?

TomK skrev:
Däremot är helgen därefter ledig - 23:e, 24:e och 25:e september.
Den helgen är körd för mig åxå. Men som någon sa, problem är till för att lösas.

Kolla in det här, en camping i Mariehamn http://www.gronaudden.com/index.php?id=14 Jag ringde till Gröna Udden och dom lät meddela att det är lågsäsongspriser som gäller och att om vi bara kan berätta hur många vi blir och hur vi vill bo så skulle han fixa ett specialpris åt oss också. Vad det innebär har jag ingen aning om men.... nån liten rabatt lär det ju bli.

Så, om alla som fortfarande är åksugna helgen den 15-18/9 kunde vara så vänliga och fylla på deltagarlistan med typ av boende och vilka nätter/datum det rör sig så snart det bara går så slår jag en signal till dom igen och kollar vad vi skulle tänkas behöva betala.

.

Last edited:
Ok, här är listan igen...

1. TomK
2. Fullcave + 1 motardare -Egen bil, pickup, plats för en cyckel, ej en person.
3. Wheelie girl+ ev.teamchef
5. Ludde
6. Spider
7. Spretman
8. M:et
9. Bubba Badji
10. Varland
11. Emmi
12. Liljekvist
13. Josef
14. Magnus 16-18e
15. Kjelle 16-18e

1. TomK
3. Wheelie girl
4. HW
5. Ludde
6. Spider
7. Spretman
9. Bubba Badji
10. Varland
11. Emmi
12. Liljekvist
13. Josef
14. Magnus 16-18e
15. Kjelle 16-18e

HW och jag kan båda datumen....

mb73 skrev:
Ok, här är listan igen...

1. TomK
5. Ludde
6. Spider
7. Spretman
9. Bubba Badji
10. Varland
11. Emmi
12. Liljekvist
13. Josef
14. Magnus 16-18e
15. Kjelle 16-18e

Men vilken typ av boende önskas ? Tält, bil, stuga, övernattningsrum ?

Kul att ni skall med frxtn :tummenupp :)

.

Spider skrev:
Men vilken typ av boende önskas ? Tält, bil, stuga, övernattningsrum ?

Kul att ni skall med frxtn :tummenupp :)

.

Stuga på campingen låter som en bra ide, men går inte det så kanske vi löser boendet själva..

1. TomK
5. Ludde
6. Spider
7. Spretman
8. M:et - 16 - 18 aug Stuga för mig tack!
9. Bubba Badji
10. Varland
11. Emmi
12. Liljekvist
13. Josef
14. Magnus 16-18e
15. Kjelle 16-18e

Last edited:
mb73 skrev:
Stuga på campingen låter som en bra ide, men går inte det så kanske vi löser boendet själva..
Går... Allt går att lösa enl. mannen på campingen för plats fanns det. Lågsäsong. För er är det bara en fråga om pengarna.

.

Spider skrev:
´
Ska inte Ronta eller någon av alla de andra 660-åkarna från Uppsala med ?

.

Jo jag håller på att bearbeta dom :)
Jag räknar med att Ronta, Puffy74 och Bubba Badji följer med.
Förhoppningsvis MackNo1 också.

TomK skrev:
Så här ligger det till: helgen 17-18 september är sedan länge bokad för ett stort kalas (dukning fredag, fest lördag och städning söndag). Det fungerar inte som i våras att då bo på ovanvåningen.

Däremot är helgen därefter ledig - 23:e, 24:e och 25:e september. Jag har preliminärbokat dessa datum, men allt hänger på hur många som är sugna att åka över då. Själv är jag upptagen med arbete den helgen, som jag inte kan flytta på - men det finns säkert någon som kan hålla i trådarna med nyckelhämtning och kolla att allt städas av m.m.

Hur vill ni göra ?

:tummenupp kastar in handuken för 14-16 men hakar på veckan efter. Så vi bokar båt och åker 20.00 nått från grisslehamn till åland på torsdag kväll om det är så upplägget är.

Simma lungt/M

Back