Tog hoj kortet idag

Amirooo

Medlem
Gick med
16 May 2006
Hoj
Kawasaki Ninja ZX6R
Äntligen har man hoj-kort....tog död på myten att man inte måste ta massa körskolelektioner eller köra upp med trafikskola för att klara sig. Tog 1 körlektion förra året i maj för att veta hur banorna skulle klaras av, sen har jag tränat tränat, skrev teori i april och idag har man kortet. Första försöket och uppkörningstiden på gatan va konstigt nog BARA 10 MIN, tyckte själv att det va väldigt lite..men men jag klagar inte =)

Amirooo skrev:
2237393 Äntligen har man hoj-kort....tog död på myten att man inte måste ta massa körskolelektioner eller köra upp med trafikskola för att klara sig. Tog 1 körlektion förra året i maj för att veta hur banorna skulle klaras av, sen har jag tränat tränat, skrev teori i april och idag har man kortet. Första försöket och uppkörningstiden på gatan va konstigt nog BARA 10 MIN, tyckte själv att det va väldigt lite..men men jag klagar inte =)

Då får man gratulera!!! Själv ska man köra upp den 4Juli har dock tagit 4körlektioner på skolan och kört 4ggr på min hoj... Hoppas man klämmer det inte nöjd över min krypkörning gick ju sådär, manöver banan e ju lungt! Men det e jobbigt att öva krypkörningen på min dessutom en SV650S Twin! Får la öva med den iaf å klarar man det bra med den borde det inte vara nåra problem med körskolans hoj hehe :) Ps. 10Min e ju lagom hoppas man får samma här hrmmm.....

Amirooo skrev:
2237393 Äntligen har man hoj-kort....tog död på myten att man inte måste ta massa körskolelektioner eller köra upp med trafikskola för att klara sig. Tog 1 körlektion förra året i maj för att veta hur banorna skulle klaras av, sen har jag tränat tränat, skrev teori i april och idag har man kortet. Första försöket och uppkörningstiden på gatan va konstigt nog BARA 10 MIN, tyckte själv att det va väldigt lite..men men jag klagar inte =)

Grattis och välkommen till en livslång upplevelseresa.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph