Toalettpapper - Hur gör du?

Hur gör du med toalettpapperet?

• Antal röstningar
    0
Jag sitter och funderar på sambandet mellan "vrövvlare" och personer med stora mängder tatueringar...

Toalettpapper - Hur gör du?

--------------------------------------------------------------------------------

Jag har läst att mänskligheten kan delas in i två grupper: En som viker toalettpapperet och en som skrynklar ihop det till en tuss. Nu vill jag få klarhet i proportionerna. Rösta på! Öppen poll är roligast!

Menar du före eller efter?

Jag tycker han låter som en snobbig preppy överklass unge som tror att han är rolig men inte fattar att han låter som en 7 åring som har svårt att hålla sig för skratt åt sina egna "busiga skämt" om bajs. Bajs är roligt, missförstå mig inte, men inte när han gaggar om det. Det skall vara Eddie Murphy eller Richard Pryor som pratar om bajs. Då dör man av skratt.

:mattias

Nu skall jag gå o undersöka olika metoder :arsele
för mkt info...

Vad tror ni man använder "etnisk minoritet" till nere på balkan ???

skrynkla när jag var mindre, viker nu. OCH jag tittar på pappret för att se om jag är klar.

Exakt :fakta
Kompisens tjej tyckte vi va dumma när vi sa att vi kolla. :va Jag menar ibland krävs det ju 1 o ibland krävs det 20 torkningar.

Ibland ingen alls, om man får lita till myten om den berömda teflonskiten.
Dvs där hela skiten går genom systemet likt en teflonklädd korv och inte lämnar några som helst spår i den gyllene rosetten.

Jag har dock inte upplevt den själv, endast läst om den!

Ibland ingen alls, om man får lita till myten om den berömda teflonskiten.
Dvs där hela skiten går genom systemet likt en teflonklädd korv och inte lämnar några som helst spår i den gyllene rosetten.

Jag har dock inte upplevt den själv, endast läst om den!

En dag min vän, EN DAG.

Risken för en vikare är om vederbörande använder ett toapapper amerikansk modell. De lägre styrkorna i ett sådant papper innebär fingret i skiten. :bajs

Okunskap är guld! :tummenupp

Följdfråga: Hur många tittar på pappret efter att ni har torkat er?

Följdfråga 2: Tittar ni belåtet på "lasten" och flinar belåtet om den är av imponerande storlek, form eller färg?

Last edited:
Back