skrynklare eller vikare?

vikare skrynklare?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Va faan, inte ens jag ställer såna här pollar...

har lite tråkigt :arsele :wiggle
jag undra bara vad de tredje alternativet skulle kunna va :rolleyes:

man kanske skulle haft en öppen poll? :lol

Hoppas verkligen att våren kommer snart så vi kan åka båge i stället för att svara på såna här polls :huvet

man kan rulla oxå.
riv av en passlig bit dassur pappur, lägg änden i handflatan med pappret över pekfingret upp mot tummen, nyp åt med tummen lite,m och rulla det runt handflatan ett par varv, dra ut handflatan och torka vad du nu skall torka.
snabbare än att vika, prydligare än att skrynkla.

Rasorblade skrev:
hehe ska du inte fråga följdfrågan: Kissar du i duschen?? :lol :corn

Jag kissar i duschen, skiter med. Det är skitbra för man slipper skita ner toastolen plus att man slipper torka sig, man bara sköljer röven med duschhandtaget. Dessutom kan man göra det under tiden man typ schamponerar huvet för att spara tid. Och det GÅÅR INTE att träffa kanterna på "toastolen". Foolproof helt enkelt, you should try it out!

ozeo skrev:
jag undra bara vad de tredje alternativet skulle kunna va :rolleyes:

Att man inte torkar sig :confused:

UrbanTiger skrev:
Annat....

Tag en lagom bit papper och rulla till en strut. Riv av ca 7mm av toppen på struten. Den avrivna biten läggs åt sidan alternativt att man håller den mellan tänderna. Veckla sen ut struten och för vänster långfinger genom det hål som nu uppstått. Pappret förs ner helt så långt det går. Sen går det fint att skrapa rent det onämnbara området med sjäva fingret. När önskat resultat uppnåtts tar man ett redigt tag om papret med höger hand och nogsamt drar det av fingret så att på samma gång en rengöring av långfingret kommer till stånd. Kasta pappret i toan. Tag sedan toppen från munnen eller var du nu förvarat densamma. Skrapa rent under nageln med pappersbiten. Färdig :banana
:tummenupp

Klockrent, så ska jag börja göra!

Jag vet inte riktigt hur jag gör. Jag skrynklar/viker mitt papper på nåt märkligt sätt.

allvarligt, vad fan är det för jävla pollar som dyker upp??

Vad är egentligen det bästa med att bajja då?

* Läsa tidningen
* komma ifrån bruden en stund
* Bli X antal hekto lättare
* mm

Det ballaste man kan göra är att lägga en touchdown :tummenupp

Det är klart man viker.... Skrynklar man så kanske man råkar peta fingret i brunögat då man inte har samma kontroll över papperet. :arsele

Detta är det värsta jag läst ärligt talat. Att folk använder så sjuka metoder under toabesöken :rofl

Visserligen är en del av inläggen av skämtsamt slag (hoppas jag), men åndå..

Vi kanske borde starta en klubb? Klubben för säregna toabesökstillvägagångssätt :3freak

Back