TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.
sharpedge skrev:
Ska berätta vad som hände igår när jag skulle åka och byta däck:

Man åker i regn med MC. Sen adderar man en lastbil framför. Sen subtraherar man sharpedge hjärna då han låg för nära. Sen adderar man ett gödselspår efter en traktordjävel.

Sen gångrar man en helvetes massa för att bilda en uppfattning om hur mkt gödselpartiklar sharpedge fick över sig när han låg bakom lastbilen.

Addera även ett antal svordomar som sharpedge kläckte ur sig när både han och hoj blev totalt nergödslade. :6surkart


Flåt men... :rofl :rofl :rofl


:hihi
 
lille rille skrev:
Jag drog ner min 20 mm från styr kronan.
mina låg jämns med :koko
det blev grym skilnad:tummenupp

Jaha du su skulle vara värst förståss :D .Men visst blev det stor skillnad.Hur går det med filter infon.Ha det tills dess :banana

Hörru har du sätt några :stop skyltar senaste tiden
 
Last edited:
tlmartin skrev:
Jaha du su skulle vara värst förståss :D .Men visst blev det stor skillnad.Hur går det med filter infon.Ha det tills dess :banana

Hörru har du sätt några :stop skyltar senaste tiden

Hmmmmmmm :stop nä vadå :confused:
får priserna idag (hoppas jag) :rolleyes:
 
RW skrev:
Höll på igår med att justera fjädringen och gick bra tills jag försökte spänna upp bakfjädringen. Hur i hela friden skall man komma åt att spänna upp den? och med vad?? det följde inte med nåt verktyg med min hoj. :huvet

Beskriv gärna hur du gjorde om du lyckas med någon teknik.
Jag började kika lite på min fjäder på TLsen men tröttnade för det var trångt.
 
Hoj Jocke skrev:
Tja J-born! Eller nån annan med kraschpucklar på sin TLR?

Tänkte höra vart du köpte dina kraschpucklar? Har du nån sida där man kan beställa dom? Har kollat lite på nätet, men jag hittar bara kraschpucklar där man måste ta hål i kåporna, inte så kul.
Vore bra med pucklar då man bara kör halvförsäkrat.

Tjenare!
Jag har craschpuckar från ART, som inte kräver att man borrar hål i kåporna. Men om du letar efter ett par seriösa puckar, som ska hålla vid en ordentlig marksyning så får du npg borra.
Mina sitter på någon form av distanser, som jag tror ger vika om man slår i backen hårt... Tror mest det är poser-puckar.... Men dom höll iaf. emot bra när jag välte hojen i garaget... :kocko
 

Bifogat

  • Hpim0507.jpg
    Hpim0507.jpg
    67.9 KB · Visningar: 56
  • Hpim0510.jpg
    Hpim0510.jpg
    63.5 KB · Visningar: 62
WestW skrev:
Beskriv gärna hur du gjorde om du lyckas med någon teknik.
Jag började kika lite på min fjäder på TLsen men tröttnade för det var trångt.

Trångt är inte förordet :kocko
Känns som att man måste ta ur motorn men jag ska se om Suzuki själv vet.
 
Mina puckar är också av typen "no-cut" som Mackes... mina är gjorda av en TLP medlem (SmokenTLR) och de är kraschtestade av flera medlemmar ;) alla är nöjda vad jag vet...

jag hade puckar från bikedesigns förr och de är alldeles för veka, köp inte.
 
RW skrev:
Trångt är inte förordet :kocko
Känns som att man måste ta ur motorn men jag ska se om Suzuki själv vet.

jag vet hur man gör......

ta en gammal skruvmejsel och en hammare :tummenupp

men f*n vad ful muttrarna blir (bara så du vet)
 
Last edited:
Röd är snabbast skrev:
Jag å en polare ska dit å kika på den på torsdag.....
Du kan ju hälsa den där :tomten att det där med att insprutet inte funkar på dom äldre är skitsnack (liksom det mesta i övrigt i den där annonsen). Min förra -99:a gick perfekt i sprutet. Silkeslent i alla lägen.
Du kan också hälsa att 110 hk är åt arschlet. Min nuvarande -99:a är bromsad 120,88 på slangen. Och ungefär där brukar dom flesta hamna.
Och jag fick 63 000:- för min -99:a som hade gått sisådär 1900 mil (med kolfiberslipon).

Tänkte att du ville ha lite färska prutargument.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Back
Top