Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han var lite lustig den killen, han blev som brydd när jag inte ens ville ha hem tröjan o titta på den, pappskalle.2779677Ja han kontakta mej med..Sket i det o beställde en SH.COM tröja istället![]()
Han var lite lustig den killen, han blev som brydd när jag inte ens ville ha hem tröjan o titta på den, pappskalle.
Inte tänker jag betala sånna pengar för en fejk tröja...
Det kan man modda hojjen för istället.![]()
Nån som vet vad ett par(2st) nya bromskivor går på till TLR:en? börjar få lite kant
Jag kör med att par gsxr skivor och nav (eller vad det nu heter), funkar bra![]()
Det är över ett år sen han loggade in på sporthoj, han lever väl fortfarande?
MP-Racing i Billesholm håller "öppet hus" i April.
http://www.mp-racing.se/
Han tryckte ut 129,2 HP ur min TLR. Med Akra, Dynojet, TRE-mod och moddad luftburk.
Kostnad i vanliga fall... se prislistan på hans hemsida.
![]()
Nån som vet vad ett par(2st) nya bromskivor går på till TLR:en? börjar få lite kant
Nån som vet nå pris på skivorna? hittar inga prislistor på nätet
Nypris på skivorna är 3140kr st på Suzukisom hittat
![]()
Hur har du gjort för att modda din luftburk?
Har lite funderingar på att modda min burk med, Har det blivit nån skillnad på din?
MVH Thommy
Tips --> http://www.sporthoj.com/annonser/?id=43914
Nypris är väl bra mkt högre, säg 1500 styck iaf? Gissar bara![]()
Nypris på skivorna är 3140kr st på Suzukisom hittat
![]()
JAG GJORT? Mhhuuuoooaaahh... JAG har tummen centrerad i näven... det jag gjorde var att jobba massor med övertid och sedan slanta MP-racing för jobbet.
Det mesta står i mitt garage... men kortfattat: När jag köpte hojen var den fösedd med Akra Evo men INTE mappad???
MPR pillade dit en TRE och en Dynojet Powercomander. Han öppnade upp luftburken, satte i ett sportfilter och därefter körde han den i sin bänk och mappade den. Han programerar sina egna mappar. (Artikel om hans bänk i senaste BIKE)
Vad gäller luftburken så vet jag bara att han sågat upp och gjort mer utrymme i burken.
Jag skall ta en bild på diagrammet från mappningen och lägga in någon dag när jag känner mig som en hacker![]()
Om det finns intresse kan jag ta bilder av luftburken oxå...
Skillnad... jeppDen går utan att skjuta bakåt på lågvarv och den klättrar upp på slangen på ettan och tvåan om man inte är försiktig... e man ju inte...
![]()
Snöiga hälsningar från Skåne![]()
JAG GJORT? Mhhuuuoooaaahh... JAG har tummen centrerad i näven... det jag gjorde var att jobba massor med övertid och sedan slanta MP-racing för jobbet.
Det mesta står i mitt garage... men kortfattat: När jag köpte hojen var den fösedd med Akra Evo men INTE mappad???
MPR pillade dit en TRE och en Dynojet Powercomander. Han öppnade upp luftburken, satte i ett sportfilter och därefter körde han den i sin bänk och mappade den. Han programerar sina egna mappar. (Artikel om hans bänk i senaste BIKE)
Vad gäller luftburken så vet jag bara att han sågat upp och gjort mer utrymme i burken.
Jag skall ta en bild på diagrammet från mappningen och lägga in någon dag när jag känner mig som en hacker![]()
Om det finns intresse kan jag ta bilder av luftburken oxå...
Skillnad... jeppDen går utan att skjuta bakåt på lågvarv och den klättrar upp på slangen på ettan och tvåan om man inte är försiktig... e man ju inte...
![]()
Snöiga hälsningar från Skåne![]()
Edit: Nyss kommit hem från jobbet... blåser som f-n i Skåne inatt
Jehepp... nu ska vi se...
Hmm... bilder...
Jag har ett BMC-racing filter, tvättbart.
Slänger in bild på diagrammet after bänkningen. Bifogar också en bild på min hoj med den Singel/racing-bak i kolfiber som satt på när jag köpte den.
Bakänden med moddade R6 bakljus, inklusive subframe är kanske, nog möjligen till salu... jag har inte bestämmt mig ännu.
Bud någon???
Jag måste fråga dig om du märkte någon skillnad efter att du köpte powercommander och innan?Funderar själv på att köpa en sån nu när jag har moddat lite![]()
Jag anser dock att resultatet blev jättebra... främst:
- renare gång från låga varv
- kraftigare acceleration med MYCKET tydligare bottenvrid
- ett j-a skjut på toppen, det känns som den aldrig vill sluta knuffa på![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |