TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.
2775577 Vad har ni som bänkat era cyklar pröjsat?
Hörde med carlbarks i kumla. Dom skulle ha 3500.
Tyckte det lät jävligt dyrt, men det kanske det inte är?
AB finmek ovanför Uppsala skulle ha ca 1500-2000:- beroende på hur lång tid det skulle ta att få den bra, jag har dock inte varit där än, ska dit nu i vår.

Jag tycker 3500:- låter dyrt om det inte är nåt väldigt speciellt de gör på den. Jag kan tänka mig att en komplett bänkning med mappning på individuella cylindrar med en PCIII, kanske inklusive nån tändningsmappning också skulle motivera priset...

Bänkning

MP-Racing i Billesholm håller "öppet hus" i April.

http://www.mp-racing.se/

Han tryckte ut 129,2 HP ur min TLR. Med Akra, Dynojet, TRE-mod och moddad luftburk.

Kostnad i vanliga fall... se prislistan på hans hemsida.

:hej

Hallå grabbar nu är jag inte hojlös längre har lagt handpenning på en RÖD TLR 98 så nu är jag med i matchen igen :yoparty .Har inga foton än men det kommer:)

Hallå grabbar nu är jag inte hojlös längre har lagt handpenning på en RÖD TLR 98 så nu är jag med i matchen igen :yoparty .Har inga foton än men det kommer:)

Välkommen in i den röda TL1000R klubben!! Så vitt jag vet så är det bara jag och fredde som har den röda snabba...

Grattis, bra val!:tummenupp

Men ta det nu lungt med att blinga den! Annars måste jag ju jobba en jäkla massa och blinga ännu mer! :näsblod

Grattis, bra val!:tummenupp

Men ta det nu lungt med att blinga den! Annars måste jag ju jobba en jäkla massa och blinga ännu mer! :näsblod
Du kan va lugn Fredde det blir nog ingen moddning den här vintern.Hojen är utrustad med mullerburkar(REMUS) och miniblink så så blir det i år sen får vi se :tungan

Nån fler än jag som blivit kontaktad av en kille ifrån world classic bike?

Han ville att jag skulle köpa 2 specialtryckta tröjor för 900? :hihi

Jo, jag fick ett liknande samtal under hösten. Jag tror att det finns en tråd om detta sedan tidigare. Jag kan också tillägga att jag inte nappade på erbjudandet.

AB finmek ovanför Uppsala skulle ha ca 1500-2000:- beroende på hur lång tid det skulle ta att få den bra, jag har dock inte varit där än, ska dit nu i vår.

Jag tycker 3500:- låter dyrt om det inte är nåt väldigt speciellt de gör på den. Jag kan tänka mig att en komplett bänkning med mappning på individuella cylindrar med en PCIII, kanske inklusive nån tändningsmappning också skulle motivera priset...

Kan man få det billigare om man bänkar flera liknande hojar vid samma tillfälle? Jag tänkte att jag skulle bänka min pärla nu i vår, och det någonstans i Stockholmstrakten.

Någon som har bänkat sin hoj på Din MC i Sollentuna?
Octo, får man hänga på till AB Finmek i annat fall?

Last edited:
2778116 Nån fler än jag som blivit kontaktad av en kille ifrån world classic bike?

Jag med. Fast de skulle kosta 1200:- för mig... :mad:

Någon som har bänkat sin hoj på Din MC i Sollentuna?
Octo, får man hänga på till AB Finmek i annat fall?

Tror inte det är nån form av mängdrabatt om man kommer flera, men det kan vara najst med lite sällskap ändå. Du får gärna hänga med dit. Metkallica skulle också bänka där. Vi får försöka lyckas tajma ihop det då nån dag då alla kan.

När blir det körbara vägar här i södern? Trodde det skulle börja bli barmark snart, men det ser ju ut att bli vinter ett varv till... Sen att man har massa mek kvar är ju en annan sak, men jag tänkte att värsta snön i garaget skulle smälta bort innan jag mekar nåt mer.

Last edited:
Usch vad fult, ska du verkligen åka på den där?

Har du ingen som helst självrespekt, att visa upp dig på nå dylikt måste ju vara som att erkänna att man delar sommarställe med Hitler.

:hihi

Den var fin :D

När blir det körbara vägar här i södern? Trodde det skulle börja bli barmark snart, men det ser ju ut att bli vinter ett varv till...

Vi har haft körbart i flera veckor. Såg nog 20 hojar ute i lördags, flera av dem var stora sporthojar (inte bara Bumse med handskydd och vindruta).

Tyvärr så vaknade vi i morse med snöstorm och drivor. TV lovar snö i tre dagar framöver :mad: :huvet

Nåja... sommaren kommer...

Ja, jag fick ett vykort!

Ringde upp och kollade, men "tony" var ute när jag ringde.
Tyckte det hela verkade lite oseriöst så jag brydde mig inte om att
lämna något tel. nummer och be honom ringa upp.

Blev lite överraskad faktiskt, inte van att få reklam på det viset.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC