TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.
Är det nån som känner till nån liten hoj, typ 125-350cc som jag kan köpa billigt satan? Tjejen ska försöka ta hojkort i sommar och har aldrig kört. Jag köpte en GS750 till henne, men det vore nog klassat som mord, alternativt dråp att låta henne börja på den...
Gärna offroad...

Axl å NatoN, visst ses vi på nån rostsväng här i trakterna om ett par månader?
Var i Muppsala (med omnejd) bor ni? Jag bor iaf i kanten på Stenhagengettot. :näsblod

Har du en tlr Axl?

Vi ses säkert =) Så fort man lagat hojen färdigt och det är 5-10 grader och torrt på vägen så ska jag köra!

Jag bor någon halvmil söder om uppsala. Brukar dock inte köra så mkt i dessa trakter.

Heheh stenhagen.. :gnissla Du har hojen väl låst hoppas jag :näsblod

2771034 Vi ses säkert =) Så fort man lagat hojen färdigt och det är 5-10 grader och torrt på vägen så ska jag köra!

Jag bor någon halvmil söder om uppsala. Brukar dock inte köra så mkt i dessa trakter.

Heheh stenhagen.. :gnissla Du har hojen väl låst hoppas jag :näsblod
Jo, hojen är låst och den står på uteplatsen till lägenheten så den är inte så exponerad som tur är...

Hmmmmmmm :va

PICT0143.jpg

PICT0144.jpg

Har inte kunnat montera bakfälgen än. Har inflamation i min handled så jag måste tyvärr vila den lite. Men jag kan lägga upp några bilder på hur långt jag kommit än så länge..
PICT0119.jpg

Snyggt! :tummenupp

Putteliten!
Du säljer inte din TFI till mig annars letar jag upp en annan :gnissla

Nope
Stående på min "Att göra lista" är att montera TFI'n...

Så här hade i alla fall J-Bone sin inställd.

IMGP0904.jpg

:hej

Last edited:
fredde fett me schysst nu blir du av med vikt & vinner bättre fjädring praktiskt att bakhjulet inte är på ännu

fredde fett me schysst nu blir du av med vikt & vinner bättre fjädring praktiskt att bakhjulet inte är på ännu

Hur mycket vikt spar man på att byta ut dämparen? Du fredde var beställde du den och vad kostar en sådan läcker dämpare.

Wiiiiii. äntligen.. idag fick jag hem pärlan.. lite abstinens jag har nu :D skulle gärna slänga upp lite bilder om jag bara kunde klura ut hur :D

såhär ser den ut :D .. satte precis på ett kromat tankskydd också.. får ta något foto imorn.. (reg skylten ser inte heller ut så :D)... btw tack krille för hojen :D jag ska ta väl hand om den.

Bifogat

• mmmm.JPG
    mmmm.JPG
    83.9 KB · Visningar: 83
såhär ser den ut :D .. satte precis på ett kromat tankskydd också.. får ta något foto imorn.. (reg skylten ser inte heller ut så :D)... btw tack krille för hojen :D jag ska ta väl hand om den.

Den såg läcker ut! Du kan du inte ta en bild rakt bakifrån så jag kan se hur du har dina bak blinkers.

Nya sköna speglar som man säkert inte ser ett skit i :va Men dom reflekterar nog blinkande blåljus, det är huvudsaken :yoparty

Bifogat

• IMG_0111.JPG
    IMG_0111.JPG
    126.6 KB · Visningar: 66
Den såg läcker ut! Du kan du inte ta en bild rakt bakifrån så jag kan se hur du har dina bak blinkers.

sprang ut och tog 2 bilder nu i mörkret.. inte dom bästa men har lite planer för den inom kort. så det kommer nog upp mer bilder.. här ser du iaf mina blinkers och min tank pad jag satte på igår.. (och min tuffa hjälm :D)

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    48.6 KB · Visningar: 65
  • namnlös1.JPG
    namnlös1.JPG
    61.9 KB · Visningar: 58
Fälgar

Jag har för mej att det här har varit uppe förut men jag hittar inte på det så vi tar det en gång till...

Passar fälgarna från en GSXR 750 -96 och GSXR 600 -98 på våra pärlor, om jag inte minns helt fel så gör de det men minnet har ju svikit förr:va

Vad har ni som bänkat era cyklar pröjsat?
Hörde med carlbarks i kumla. Dom skulle ha 3500.
Tyckte det lät jävligt dyrt, men det kanske det inte är?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC