Ensits cuts
Råkade trolla bort mitt förra inlägg så jag skriver om det.
Är det nån som vet vart man kan få tag i en ensitscuts som är lite mer linjär med passagerar sadeln (eller hur fän man nu ska förklara det) Originalcutsen ser inte riktigt klok ut anser jag. Det ska finnas en som är lite mer formad som sadeln i höjd. Om det är nån som vet vilken jag menar så får ni gärna PMa mej era tips!

Råkade trolla bort mitt förra inlägg så jag skriver om det.
Är det nån som vet vart man kan få tag i en ensitscuts som är lite mer linjär med passagerar sadeln (eller hur fän man nu ska förklara det) Originalcutsen ser inte riktigt klok ut anser jag. Det ska finnas en som är lite mer formad som sadeln i höjd. Om det är nån som vet vilken jag menar så får ni gärna PMa mej era tips!

Jag har väl ingen aning naturligtvis.. :kocko hon e min å DET är det viktigaste, resten brukar lösa sig efterhand.

.... är det någon som vet om det krävs specialverktyg eller så... eller om det bara sitter utavbarafan
. De finns till TLS. I sverige så tror jag att du kan köpa av TMP racing i Boden. Men om du lägger ut en fråga på TLP så tror jag att du kommer att hitta dem för ca 800 USD i USA. Sen tillkommer ju frakt och moms och sånt men det blir nog ganska mycket billigare iallafall.
Pratar vi ett helt system, eller bara burkarna? Och i så fall vad skiljer mot orginal?