ahaaaa..TLRR skrev:M4
htt://www.m4exhaust.com
tackFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ahaaaa..TLRR skrev:M4
htt://www.m4exhaust.com
tackCandyman skrev:Men vänta lite nu..Pratar vi ett helt system, eller bara burkarna? Och i så fall vad skiljer mot orginal?
Candyman skrev:Det här M4 systemet, hur ser ett sånt ut, och finns det till TLS:en, och i så fall var köper man det? :kocko
. Den är i absolut superskick, en bakdel som jag älskar (JMV) och kn-filter, bose pottor, bridgestode racingdäck sitter på. det finns även ett EN månad gammalt spyke tvådelat matchande ställ till (strl 52). nypris 11900sekJ-Bone skrev:Candyman.. kanontillfälle att köpa M4!
http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?s=&threadid=12118
WestW skrev:Är det någon som vet var man kan hitta uträkning för utväxling till TLS?
Ska bygga streetfighter av min till våren och lär knappast behöva kunna sitta och blåsa i 250 så jag tänkte mig två kugg ner fram.
Verkar det vettigt? Vad hammnar man på för toppfart då?
Kommer hastighetsmätaren att sluta stämma? (isf så ska den nog ändå bort)
J-Bone skrev:Ner två fram kommer att slita mycket på kedjan, gå ner ett fram och upp två bak istället för ungefär samma utväxling men inte lika mycket slitage.![]()

PutteLiten skrev:Har för mig att ett ner fram motsvaras av 3 upp bak.
Jag håller med J-benet. två ner fram kommer slita mycket kedja. bättre att gå upp där bak. Elelr lite av båda.![]()
J-Bone skrev:Ner två fram kommer att slita mycket på kedjan, gå ner ett fram och upp två bak istället för ungefär samma utväxling men inte lika mycket slitage.![]()
TLRR skrev:Varför ska ni dreva om så mycket som 3-4 kugg för ???![]()
varför bara 4 jag ska dreva ner 10 fram & up 22 bak Majk skrev:J-bone köpte du din undertray här ?http://www.performancemotorcycleparts.co.uk/
TLRR skrev:Varför ska ni dreva om så mycket som 3-4 kugg för ???![]()
Mell skrev:Jag drevade ner min 1 kugg fram och då ligger kedjan väldigt nära svingen. Bättre att dreva upp bak, eller både och.
Toppfarten blir inte så låg som man kan tro, när jag drevde ner 1 kugg fram gick den fortare, och då har jag räknat om felvisningen som blir på hastighetsmätaren. Men dreva ner en kugg fram och och upp två bak så blir den skoj.![]()
TLRR skrev:Är det för accelerationen eller för bakhjulsåka på samtliga växlar ?
Accelerationen blir ej bättre upp till 100 eller 200. (med flera kugg än 2)
J-Bone skrev:Nä, jag köpte hos Rhencullen... Hade jag köpt idag skulle jag gått via TLP, bästa priserna som går att hitta.
Skillnaden mellan 16 drev och 17 drev är 6 procent. Alltså 6 procents felvisning. Visar mätaren 290 efter nerdrevning blir detta ca 273 eller nåt med felmarginal. Min gjorde bara 260 originaldrevad. Efter nerdreving varvade den ut på 6:an och drog mindre soppa. Den blev även mycket snällare i stan.0x2142 skrev:hur räknar man ut det?
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |