TL-tråden - v2 !

:banana Är så dåligt drag här så jag passar på att säga God morgon till alla TL-ägare i vårat avlånga land. :yoparty

Har precis badat min son och måste säga att bebisar är förbannat mysiga. Nu börjar övertalningen snart för nummer 2:)

god morgon!?? själv har man inte lagt sig än.. spenderat så många timmar med bygget nere i "kloaken" att jag snart äter smörgås med prickig kolv och färskpressad bromsvätska! och självklart blir det ett kallt glas destillerat vatten till det :tummenupp God morgon!

Passagerarsits för 1200 spänn!? :3freak - e den gjord av guld eller?

PP

alltid stor prutmån på blocket,plus att man får ju nästan lägga på det dubbla för en likadan från en Mcskrot/demontering
men lägger ju ut det här med tanken att folk härifrån hellre kan ta det o till bättre pris dessutom.. men dum idè kanske

alltid stor prutmån på blocket,plus att man får ju nästan lägga på det dubbla för en likadan från en Mcskrot/demontering
men lägger ju ut det här med tanken att folk härifrån hellre kan ta det o till bättre pris dessutom.. men dum idè kanske

Jag köpte en förarsits i mint condition för 500:- på en skrot i höstas.
Markanden sätter priset, är priset för högt - köp inte. Det är enda sättet att hålla priser nere på normalnivå.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats