TL-tråden - v2 !

:banana Är så dåligt drag här så jag passar på att säga God morgon till alla TL-ägare i vårat avlånga land. :yoparty

Har precis badat min son och måste säga att bebisar är förbannat mysiga. Nu börjar övertalningen snart för nummer 2:)

god morgon!?? själv har man inte lagt sig än.. spenderat så många timmar med bygget nere i "kloaken" att jag snart äter smörgås med prickig kolv och färskpressad bromsvätska! och självklart blir det ett kallt glas destillerat vatten till det :tummenupp God morgon!

Passagerarsits för 1200 spänn!? :3freak - e den gjord av guld eller?

PP

alltid stor prutmån på blocket,plus att man får ju nästan lägga på det dubbla för en likadan från en Mcskrot/demontering
men lägger ju ut det här med tanken att folk härifrån hellre kan ta det o till bättre pris dessutom.. men dum idè kanske

alltid stor prutmån på blocket,plus att man får ju nästan lägga på det dubbla för en likadan från en Mcskrot/demontering
men lägger ju ut det här med tanken att folk härifrån hellre kan ta det o till bättre pris dessutom.. men dum idè kanske

Jag köpte en förarsits i mint condition för 500:- på en skrot i höstas.
Markanden sätter priset, är priset för högt - köp inte. Det är enda sättet att hålla priser nere på normalnivå.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT