TL-tråden - v2 !

Kanske är annars på TLR, men TLS har 4,8l kvar när lampan blinkar och 2,8l kvar när den lyser konstant. Allt som oftast får jag ner ca 14-15l när jag tankar. :)

Opps, missade att han hade en S...

Jag har för mig att det står 8 liter i boken. (Boken ligger i garaget, och jag orkar faktiskt integå och hämta den.. :tungan ) Man kommer rätt lång på "reservern" i alla fall.
Men, japp, lampan har två lägen. Blinka och fast. Fast = hälften så mkt kvar som blinkade lampa.

Jag tror mer på att man kommer 8mil då den börjar blinka än att den har 8 liter kvar när den börjar blinka.

Last edited:
malmöpåg ut och skörda råg :D

jag skall ner till malmö på måndag finns det någon boende där nere som vill ta en fika elller? nej octoshitholelicker detta är inget raggningsförsök:arsele

Jag jobbar i Malmö o bor en bit utanför... vilka tider
på måndag pratar vi om?

Hade varit kul att ta tillfället i akt och träffas efter alla
dessa år..... :D

R

ingen som kollade min kopplingskåpa på förra sidan :glömdet :)
Tips om en sak till om du lyckas... Rifleman gjorde också en metallring runt glaset. Även om det inte gör nån skillnad för om det tätar eller inte så blir det jäkligt snyggt.

Respekt att snickra själv! :Bugar

:banana
paket1.jpg

(Kvalitetskontrollanterna har gett sitt godkännande. :))

ffs är det inte dax?

Grabbar för helvete. Få ut arslet ur instruktionsmanualerna... det är ju vår och halva skåne har öppnat sina jävla uteserveringar. Ä r det inte dags för en liten öl och en dö biff på tallrik snart? umgås och låta dom som vill tafsa på varandra?

Grabbar för helvete. Få ut arslet ur instruktionsmanualerna... det är ju vår och halva skåne har öppnat sina jävla uteserveringar. Ä r det inte dags för en liten öl och en dö biff på tallrik snart? umgås och låta dom som vill tafsa på varandra?
Nej..

Blev ju faktiskt riktigt hyfsat. Det går inte att få bort lite av den röda packningen? runt glaset?

Japp det går nog att få bort, det är bara packningslimm men jag gegga på lite extra :tungan Blir kanske färdig tills nästa v.slut :näsblod får se om det fungerar :)

Ful lack men glas monterat :)

nice :) men det röda kladdet ska väll bort :confused:

på måndag pratar vi om?

R

Borde vara nere i Malmö vid 16-16.30 kanske jag pm:r mitt nummer skall möta upp med Putte :)

öl och biff = :ajjabajja
tafsa= :tummenupp

Last edited:
på måndag pratar vi om?

R

:tummenupp
Trekant är bättre än vanlig missionär :hihi

Jag slutar ~16:00, och kör från Lund då. Tar väll en 20 minuter, + parkera och gå bort till hotellet. så runt 16:30 med lite flyt för min del. :)

Jag tror mer på att man kommer 8mil då den börjar blinka än att den har 8 liter kvar när den börjar blinka.

Blev ju lite nyfiken här... Så nu har jag fått tummen loss och kollat.

~3.8 liter kvar i tanken = blinkande gul lampa
~2.8 liter kvar = fast lysande gul lampa

Och, nej jag har inte tömt och provat, jag läste i manualen.. :hihi

:hej

Last edited:
Blev ju lite nyfiken här... Så nu har jag fått tummen loss och kollat.

~3.8 liter kvar i tanken = blinkande gul lampa
~2.8 liter kvar = fast lysande gul lampa

Och, nej jag har inte tömt och provat, jag läste i manualen.. :hihi

:hej

Då kollade du på din tlr va? gäller detta även för tls? :va

Drog igång skönheten nu i onsdags vid en sådär sex på morgonen på parkeringen i ett bostadsområde, å mycke riktigt så gick billarmet igång på bilen som stog tre bilar bort:D jävlar vad nöjd ja blev:rofl :rock

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...