TL-tråden - v2 !

Någon?

Rickens eminenta köpguide som fanns förut hittar jag inte längre så jag kan inte få hjälp där ur :(
R är en modell utan direkt kände fel, kolla lite kring infästningarna för rotationsdämparen bak efter sprickor, men jag tror det var S som hade dom problemen.

R är gjord med lite mer eftertanke o inte bara hjärta. :P

Precis.

Till spolarna sitter idag två tåtar som är orange/vita. Ta loss dem från spolarna och isloera en av dem då den inte används. Den som är kvar ska kopplas till relät, kontakt 85.
Sen ska kontakt 86 på relät kopplas till jord någonstans nära i ramen.
Kontakt 30 ska kopplas direkt till batteriet via en säkring.

Från kontakt 87 ska du nu dra två nya ledningar, en till varje spole, och dessa är de som ersätter den matning som tidigare gick via den orange/vita kabeln.

Okej då förstår jag ganska logiskt när jag tänker efter. :rodnar

Bara för att lägga in nåt....tråden halkar efter lite!!Innerskärm bak?Finns det bara en modell med integrerat kedjeskydd?

M V H Tomas

Vad är det som händer...kommer in för att kika modellspecifika trådar och hittar inte TL-tråden...:confused:

Dem ligger på sidan två :huvet Så lite fart har det väl aldrig varit förut ?

Så jag bumpar tråden med en fråga...waveskivor till en TL...någon som vill sälja ?
Billiga vanliga kan funka med som mellan lösning men de måste vara raka annars kan jag fortsätta köra med mina egna vibratos :gnissla

Vad är det som händer...kommer in för att kika modellspecifika trådar och hittar inte TL-tråden...:confused:

Dem ligger på sidan två :huvet Så lite fart har det väl aldrig varit förut ?

Så jag bumpar tråden med en fråga...waveskivor till en TL...någon som vill sälja ?
Billiga vanliga kan funka med som mellan lösning men de måste vara raka annars kan jag fortsätta köra med mina egna vibratos :gnissla
Skit fan. Hade du behövt ett par vibratos så hade jag ett par såna över. :D

Ingen som har en passagerardyna till en TLS att sälja? Den får vara hur trasig som helst, bara fästena på undersidan finns kvar.

Last edited:
Ska bänka min hoj i vår pga att min pcII:a pajade och jag har skaffat en ny pcIII:a. Är det någon som kan rekomendera något ställe som e bra runt sthlm. Inte A*a då jag inte gillar dom av olika anledningar.

Ska bänka min hoj i vår pga att min pcII:a pajade och jag har skaffat en ny pcIII:a. Är det någon som kan rekomendera något ställe som e bra runt sthlm. Inte A*a då jag inte gillar dom av olika anledningar.
Finns en nisse i Storvreta ovanför Uppsala som bänkar bra för sjysst pris. Kommer inte ihåg vad han kallas dock... Nåt med "finmekaniska".

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT