J-Bone skrev:aarrghh!!
sådär får det ju inte se ut!! då kan man ju inte åka nånstans![]()
Nu är ni kinkiga ta på er mer kläder

Du Lasse hoppas att du kan komma skit i vad kvackarn säger ock häng med.Ha det tills dess

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
J-Bone skrev:aarrghh!!
sådär får det ju inte se ut!! då kan man ju inte åka nånstans![]()
tlmartin skrev:Nu är ni kinkiga ta på er mer kläderbara det inte spöregnar så är jag nöjd.
Du Lasse hoppas att du kan komma skit i vad kvackarn säger ock häng med.Ha det tills dess![]()
![]()
J-Bone skrev:Du är ju bara rädd att de snabbare blåvita ska åka ifrån dig, dålig ursäkt![]()
tl1000larsson skrev:Hade ju inga problem med det sisteller va det för att jag låg ivägen för dig hela tiden
![]()
tl1000larsson skrev:Samma här lite regn e inga problemenda problemet är att om jag sitter mer än 5 min så e det djävligt problematiskt att ställa sig upp
![]()
En bit i taget varianten men hoppas ändå på att kunna åka![]()
Hade ju inga problem med det sisteller va det för att jag låg ivägen för dig hela tiden
![]()
¨'tlmartin skrev:Okej vi behöver ett upplägg till söndag start 0900 i U-väsby till Enköping hämta upp westw och kompany vidare till V-ås plockar upp majk och kompany vidare till Linde.men vart ska vi mötas i Enköping samt V-ås för avfärd i muller grupp mot Linde.Kom med förslag hur vi bör göra.Ha det tills dess![]()
.
Och jag undrar om vi ska möta upp Gävle bojsen någonstans men vart vet jag ej
SENSEI skrev:¨'
Gävle boysen om de är intresserade så borde det ju passa med Västerås för dem med
Vet var det är...WestW skrev:Tanka i Enköping innan vi drar vidare 9.18kr/l för soppan just nu
Jag och min sambo Tinatjejen står vid Statoil kl 9.45.
Verkar det som att det är regn på gång kommer vi inte stå där 9.45 och då är det bara att åka vidare för er.
Kika här. Statoil ligger först sen längre in ligger MC Donalds
http://www.gulasidorna.se/query?wha...580;0;0&mapstate=7;1572104;6615580;0;0;0;0;0;
J-Bone skrev:vad står på programmet därborta? e det några som ska sova över eller ska alla tillbaka på kvällen?
SENSEI skrev:¨'
Gävle boysen om de är intresserade så borde det ju passa med Västerås för dem med
WestW skrev:Hur många blir vi nu då?
Verkar som Majk från V-ås hoppat + en till TLR av och tl1000larsson har ju sin rygg att tänka på.
Väder http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5220&c1a1=93382&
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT