TL 1000 Träffen 2004 Lindesberg

J-Bone skrev:
Har lagt in det i kalendern nu men jag kanske är utomlands just den veckan.... borde väl vara fler intresserade än såhär? Kolla på alla TL piloter som anmält sig till v-twin träffen den 15:e ! :)

Tjena hej det är 11 st tls/r som kommer på twin träffen vissa av dom ska åka på båda men det måste finnas fler tl åkare i detta land men hur ska men få tag på dom

Mvh M.A.W :tummenupp

tlmartin skrev:
Men hallå anmäl er till Linde träffen nu inte senare desto fler desto roligare blir det :tummenupp
Jag är nog på om jag hunnit köpa en tlr tills dess,,,,
Jagar febrilt just nu

Jag är på! Med 99% sannolikhet. Och eventuellt kommer min fina flickvän :tuttar med på bönpallen.
Skulle vara typ en naturkatastrof eller liknande för att jag ska banga när det anordnas något dylikt i krokarna.

jag vill också följa med:nicka
skulle vara trevligt om det kunde bli lite samåkning :rock

J-Bone skrev:
Har lagt in det i kalendern nu men jag kanske är utomlands just den veckan.... borde väl vara fler intresserade än såhär? Kolla på alla TL piloter som anmält sig till v-twin träffen den 15:e ! :)

Boka om utlands resan då :fatta!

:lol

Skulle jättegärna hänga på men det är lite långt för en dags åkning (ca 400km till Shlm). För det är väl bara över dagen eller har jag missat något? :confused:

:fyllisar

DaGaz skrev:
Skulle jättegärna hänga på men det är lite långt för en dags åkning (ca 400km till Shlm). För det är väl bara över dagen eller har jag missat något? :confused:

:fyllisar

Tjena Dagaz hur långt har du till Lindesberg där träffen är med tanke på att du har 40 mil till tokholm det kanske blir närmre än du tror.

M.A.W :tummenupp

tlmartin skrev:
Tjena Dagaz hur långt har du till Lindesberg där träffen är med tanke på att du har 40 mil till tokholm det kanske blir närmre än du tror.

M.A.W :tummenupp

360km till Lindesberg från Timmernabben enligt Eniro :död

Cykeln kommer trilla i bitar och mina däck kommer se ut som jag kört med strykjärn på dom :rolleyes:

DaGaz skrev:

Cykeln kommer trilla i bitar och mina däck kommer se ut som jag kört med strykjärn på dom :rolleyes:

Vad trist själv har jag bara 22 mil så det är överkommligt.
Kan dom som tänkt åka till Linde träffen mejla Ozzyman på ozzyman41@hotmail.com så han vet hur många som kommer

360 km.....

DaGaz skrev:

fan 36 mil e ju ingenting för en TL........ :) körde sammanlagt nästan 55 mil i helgen som var........ja har ca 20 mil till Linde.......No Problemo...... :tummenupp Du får ta en pizz-paus efter 15 mil så blir det sketa-bra..... :hihi Hoppas på att få se dig på TL-träffen.....för ju fler desto roligare blir det ju.......en annan grej.....jag har fått info om att det finns rekorderliga vandrarhem där......så det blir nog lite pilsner när man ändå är där neråt krokarna...... :banana
Ha det gött med mycket sol......

TL klubben??

Jag kör kanske från gbg, men vägen dit(Lindesberg) är så förbannat tradig att köra ensam :(

-[stiXen]- skrev:
fan 36 mil e ju ingenting för en TL........ :) körde sammanlagt nästan 55 mil i helgen som var........ja har ca 20 mil till Linde.......No Problemo...... :tummenupp Du får ta en pizz-paus efter 15 mil så blir det sketa-bra..... :hihi Hoppas på att få se dig på TL-träffen.....för ju fler desto roligare blir det ju.......en annan grej.....jag har fått info om att det finns rekorderliga vandrarhem där......så det blir nog lite pilsner när man ändå är där neråt krokarna...... :banana
Ha det gött med mycket sol......

Mjo.. mja jag är väl lite gnällig men just att det är missilcrusing 2x36 mil som är lite tradigt.. 70mil slingerväg är ju en helt annan femma, då är ju resan halva nöjjet. Mm skulle vara om någon annan är sugen härifrån trakten (Kalmar typ) och att vi slaggar över och har lite trevligt på kvällen.
:tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...