TL 1000 Träffen 2004 Lindesberg

SENSEI skrev:
Jag och heigo tänkte dra in mot svea imorgon em/kväll. Vi tänkte också att om vi blev några stycken så kan vi väll åka lite krokväg.

Några som är på då???

Donken eller vilken tid ca om jag fått ihop bettan :rolleyes:
 
Hej på er TL-bröder!Vill bara tacka er alla som kom på TL-Träffen i LINDESBERG!Det var jätte roligt att se era hojjar!Sedan visade det sig ju att vi alla älskar våra tillisar/tillers!Jätte trevliga var ni alla också!!!Tack för en trevlig träff!Det måste bli en ny TL-Träff snart..............

Mvh OZZYMAN
 
Nästa träff borde vara i Stockholm tycker jag.
Mkt folk från Stockholm och en del från Gävle

Då slipper jag åka 13mil och stå vid en bensinmack och mecka en halv dag.
Är det i Stockholm behöver jag bara åka 8mil för att stå vid en bensinmack och mecka. :huvet
 
WestW skrev:
Nästa träff borde vara i Stockholm tycker jag.
Mkt folk från Stockholm och en del från Gävle

Då slipper jag åka 13mil och stå vid en bensinmack och mecka en halv dag.
Är det i Stockholm behöver jag bara åka 8mil för att stå vid en bensinmack och mecka. :huvet
nästa gång tar jag med bogserlina :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top