Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ninja555 skrev:Jaaaaa,,, så här går d med d hela,,, Jag har varit hos polisen å berättat allt hur jag fick tbx mc.n,, Visst jag skulle ha ringt polisen men jag har inte gjort något brott som tog tbx d som va mitt, utan att göra intrång lr inbrott någonstans, cykeln va inte ens försäkrad iom att på 1 år kostar försäkringen lika mycket som hojen kostar å d r inte värt,, så antingen blir man rånad av försäkringsbolagen lr av riktiga tjuvar,,, ,,,
Där emot bor jag inte kvar på området eftersom jag vill varken bli skadad lr skada någon annan, men några pengar tänker jag inte betala,, Vi får la hoppas att de ger upp å glömmer alltihopa,,,
kleinealf skrev:fan, alltså. såna dära borde man ju slå tillbaks 10 ggr hårdare än vad dom hotar en med, tex om dom hotar en med misshandel så bryter man ryggraden på dom och bränner ner deras hem och familj, eller?
![]()
Backblade skrev:Bjud in dom på lite drinkar, spetsade sådana. Sen våldtar du dom, sen våldtar din hund dom. Sen smetar du grisblod i deras öppningar.
McB skrev:Majoriteten av de i den här och dylika trådar medverkande skribenter kan klassas som mänskligt avskräde. Väx upp för fan.
Till trådstartaren: ring polisen. Det är det enda rätta.
McB skrev:Majoriteten av de i den här och dylika trådar medverkande skribenter kan klassas som mänskligt avskräde. Väx upp för fan.
Till trådstartaren: ring polisen. Det är det enda rätta.
Gustav1 skrev:Äh, banka skiten ur dem och dränk kropparna i svavelsyra. Det är väl inget fel med det?
McB skrev:Kalciumhydroxid är bättre.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden