Tjuvarna lämnade tbx min hoj för 5000 kr

Status
Ej öppen för fler svar.
Jaaaaa,,, så här går d med d hela,,, Jag har varit hos polisen å berättat allt hur jag fick tbx mc.n,, Visst jag skulle ha ringt polisen men jag har inte gjort något brott som tog tbx d som va mitt, utan att göra intrång lr inbrott någonstans, cykeln va inte ens försäkrad iom att på 1 år kostar försäkringen lika mycket som hojen kostar å d r inte värt,, så antingen blir man rånad av försäkringsbolagen lr av riktiga tjuvar,,, ,,,
Där emot bor jag inte kvar på området eftersom jag vill varken bli skadad lr skada någon annan, men några pengar tänker jag inte betala,, Vi får la hoppas att de ger upp å glömmer alltihopa,,,

och vart i GBG bor du....menar du allså att en halvförsäkring kostar mer än vad hojen är värd.....

och varför gjorde inet polisen nått det låter ju lite konstigt att dom bara skulle skita i det du vet ju vilka det är

byt lås på hojen... kan ju vara så att dem har tagit ett avtryck av nyckeln och enkelt kan gå och hämta den senare... och då har de redan tjänat en hacka på att du har betalat tebax.

har du blivit av me din hoj?

hur många av oss vi hoj älskare har blivit av me sin hoj?..

Dom flästa kör hojar från 00 uppåt, dom flästa hojarna från 00 uppåt har startspärr men R1 99 och 98 är ganska lätta och bli av me har 3 vänner som har blivit av me sina hojar dom va 99 och 98 R1. jag ser fler och fler skojare som inte kan köra hoj på vägana med ett utlänsk reggskyt aa tydligen stulen reggskylt och stulen hoj tyvär så är de så de är förjävligt :mad:

Men HALLÅ :hördu
Killen blev medlem samma dag som den här tråden startades... hur mycket sanning finns det bakom den här storyn tror ni?

:corn

newstead skrev:
Men HALLÅ :hördu
Killen blev medlem samma dag som den här tråden startades... hur mycket sanning finns det bakom den här storyn tror ni?

:corn

Tanken har slagit mej med men god som man är så tror man ju på alla :rolleyes:

Gottis skrev:
Tanken har slagit mej med men god som man är så tror man ju på alla :rolleyes:

Jo, man vill ju gärna tro på folk men...

Killen som startade tråden har säkert fått sig ett gott skratt iaf, även om inte jag ser det roliga i det hela.

D knappt jag tror på d själv,,, men d hela r fakt sant,, Å varför jag blev medlem samma dag r pga att jag ville dela med mig hela historien med några som kanske brydde sig eftersom alla vet ju hur känsligt d r med ens cykel, men för att göra d måste man vara medlem… Men visst otroligt r d. Så fräcka r ungdomarna nu för tiden å de r vår framtid… :lol

ninja555 skrev:
D knappt jag tror på d själv,,, men d hela r fakt sant,, Å varför jag blev medlem samma dag r pga att jag ville dela med mig hela historien med några som kanske brydde sig eftersom alla vet ju hur känsligt d r med ens cykel, men för att göra d måste man vara medlem… Men visst otroligt r d. Så fräcka r ungdomarna nu för tiden å de r vår framtid… :lol

Ungdomarna? Dom i din ålder menar du? Vill du verka lite äldre så sluta skriv som ett jävla moppefukko! Det heter DET och ÄR, inte D r

Besides så tror jag ändå att det bara är bullshit.

@edit: I rest my case. Jag har uttryckt min åsikt och bryr mig inte längre i den här tråden :)

(Det) kallas för förkortning man slipper skriva en massa… Jag (är) nästan säker på at jag kunde vart din pappa,,, Mr newstead,, Tro på vad du vill (eller) hade du svårt å läsa vad som stod,,

haha 2 finniga 15 åringar som snattar en ninja det var inte illa. men vafan jag skulle bara öppna dörren ta ett kort på dom med en kamera å sen förklara för dom att om dom gör om det så kommer helvetet bryta lös.

skulle bli galen.

porec skrev:
jag vet att det inte hör hit men, hans näsa ser ut som en k#k... (Di Leva) gillar verkligen inte den personen... :kocko

jag vet att det inte hör hit men, hans tunga ser ut som en k#k... (porec) gillar verkligen inte den personen... :kocko

ninja555 skrev:
Precis innan julen blev jag av med min pärla där ett par killar gjorde inbrott hemma hos mig å tog nycklarna å snodde cykeln, men För 2 veckor sedan knackar de hemma hos mig å talade om att de hade cykeln, å ville jag ha tbx den skulle jag betala en summa, visst jag gick med på 5000kr, Dumma nog visade de mig vart den va, jag hämtade det som va mitt, å i slutet av månaden kommer de å hämtar pengarna. Någon som har några förslag vad man skall göra,,,, :lol
Pröjsar du kan du lika bra ställa dig på alla fyra när dem kommer tillbaka.....

Till trådskaparen du verkar vara en ganska snäll och ängslig person som säkert aldrig gjort en fluga förnär.
Men nu är det handling och inte snack som gäller och då pratar jag om farbror blå, åk å dit dra din story nu, så ska du se att du inte behöver vara rädd något mer :)

Snigel skrev:
Till trådskaparen du verkar vara en ganska snäll och ängslig person som säkert aldrig gjort en fluga förnär.
Men nu är det handling och inte snack som gäller och då pratar jag om farbror blå, åk å dit dra din story nu, så ska du se att du inte behöver vara rädd något mer :)
Det är ju det han har gjort nu...

Hoppas att polisen får tag på ungjävlarna! Så om dom inte hade något register innan så får dom det!

vafan kan man inte stämma för utpressning också? borde vara möjligt då han måste lova att betala pengar för att få tillbaks den? eller e jag bara ute å cyklar nu??

Jag kan la be brorsan komma över med hunden =)

Hade varit kul att se när dom springer

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...