Tjejtur Lördag 1/7, Stockholm

Annars är ett annat förslag att vi tar en tur till Rörken på söndag! Den 9/7 är det tjejdag på Rörken, då tar vi snabbaste vägen dit och hittar lite roliga vägar hem efter körningen.

Inskrivning och teori från 9, körning 10-14. Vad sägs? Någon som vill hänga med? Någon som vill styra upp mötesplats och/eller tur?

Jag ska dit i vilket fall som helst, men väljer hoj efter hur det ser ut med sällskap på vägen.

/ Veronica

Yasha skrev:
2278968 Annars är ett annat förslag att vi tar en tur till Rörken på söndag! Den 9/7 är det tjejdag på Rörken, då tar vi snabbaste vägen dit och hittar lite roliga vägar hem efter körningen.

Inskrivning och teori från 9, körning 10-14. Vad sägs? Någon som vill hänga med? Någon som vill styra upp mötesplats och/eller tur?

Jag ska dit i vilket fall som helst, men väljer hoj efter hur det ser ut med sällskap på vägen.

/ Veronica

Själv åker jag till Monzta-banan i Älvdalen på lördag, så jag kan tyvärr inte haka på!

rBy skrev:
2286265 Håller med dig, nytt försök nu den 8/7 :tummenupp

Har du missat att detta är en :tuttar -tråd? :hihi

Jaja, om det nu mot förmodan är någon som ska ut och köra på lördag så får ni väl hojta till. Och om någon tänker haka på till Rörken p åsöndag så vet ni att jag åker dit, men blir jag ensam tar jag bilen. :hihi

Ses därute tråkmånsar. :tungan

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...