Tjejtur Lördag 1/7, Stockholm

Annars är ett annat förslag att vi tar en tur till Rörken på söndag! Den 9/7 är det tjejdag på Rörken, då tar vi snabbaste vägen dit och hittar lite roliga vägar hem efter körningen.

Inskrivning och teori från 9, körning 10-14. Vad sägs? Någon som vill hänga med? Någon som vill styra upp mötesplats och/eller tur?

Jag ska dit i vilket fall som helst, men väljer hoj efter hur det ser ut med sällskap på vägen.

/ Veronica

Yasha skrev:
2278968 Annars är ett annat förslag att vi tar en tur till Rörken på söndag! Den 9/7 är det tjejdag på Rörken, då tar vi snabbaste vägen dit och hittar lite roliga vägar hem efter körningen.

Inskrivning och teori från 9, körning 10-14. Vad sägs? Någon som vill hänga med? Någon som vill styra upp mötesplats och/eller tur?

Jag ska dit i vilket fall som helst, men väljer hoj efter hur det ser ut med sällskap på vägen.

/ Veronica

Själv åker jag till Monzta-banan i Älvdalen på lördag, så jag kan tyvärr inte haka på!

rBy skrev:
2286265 Håller med dig, nytt försök nu den 8/7 :tummenupp

Har du missat att detta är en :tuttar -tråd? :hihi

Jaja, om det nu mot förmodan är någon som ska ut och köra på lördag så får ni väl hojta till. Och om någon tänker haka på till Rörken p åsöndag så vet ni att jag åker dit, men blir jag ensam tar jag bilen. :hihi

Ses därute tråkmånsar. :tungan

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”