Tjejtur Lördag 1/7, Stockholm

Annars är ett annat förslag att vi tar en tur till Rörken på söndag! Den 9/7 är det tjejdag på Rörken, då tar vi snabbaste vägen dit och hittar lite roliga vägar hem efter körningen.

Inskrivning och teori från 9, körning 10-14. Vad sägs? Någon som vill hänga med? Någon som vill styra upp mötesplats och/eller tur?

Jag ska dit i vilket fall som helst, men väljer hoj efter hur det ser ut med sällskap på vägen.

/ Veronica

Yasha skrev:
2278968 Annars är ett annat förslag att vi tar en tur till Rörken på söndag! Den 9/7 är det tjejdag på Rörken, då tar vi snabbaste vägen dit och hittar lite roliga vägar hem efter körningen.

Inskrivning och teori från 9, körning 10-14. Vad sägs? Någon som vill hänga med? Någon som vill styra upp mötesplats och/eller tur?

Jag ska dit i vilket fall som helst, men väljer hoj efter hur det ser ut med sällskap på vägen.

/ Veronica

Själv åker jag till Monzta-banan i Älvdalen på lördag, så jag kan tyvärr inte haka på!

rBy skrev:
2286265 Håller med dig, nytt försök nu den 8/7 :tummenupp

Har du missat att detta är en :tuttar -tråd? :hihi

Jaja, om det nu mot förmodan är någon som ska ut och köra på lördag så får ni väl hojta till. Och om någon tänker haka på till Rörken p åsöndag så vet ni att jag åker dit, men blir jag ensam tar jag bilen. :hihi

Ses därute tråkmånsar. :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...