Tjejtur Lördag 1/7, Stockholm

Annars är ett annat förslag att vi tar en tur till Rörken på söndag! Den 9/7 är det tjejdag på Rörken, då tar vi snabbaste vägen dit och hittar lite roliga vägar hem efter körningen.

Inskrivning och teori från 9, körning 10-14. Vad sägs? Någon som vill hänga med? Någon som vill styra upp mötesplats och/eller tur?

Jag ska dit i vilket fall som helst, men väljer hoj efter hur det ser ut med sällskap på vägen.

/ Veronica

Yasha skrev:
2278968 Annars är ett annat förslag att vi tar en tur till Rörken på söndag! Den 9/7 är det tjejdag på Rörken, då tar vi snabbaste vägen dit och hittar lite roliga vägar hem efter körningen.

Inskrivning och teori från 9, körning 10-14. Vad sägs? Någon som vill hänga med? Någon som vill styra upp mötesplats och/eller tur?

Jag ska dit i vilket fall som helst, men väljer hoj efter hur det ser ut med sällskap på vägen.

/ Veronica

Själv åker jag till Monzta-banan i Älvdalen på lördag, så jag kan tyvärr inte haka på!

rBy skrev:
2286265 Håller med dig, nytt försök nu den 8/7 :tummenupp

Har du missat att detta är en :tuttar -tråd? :hihi

Jaja, om det nu mot förmodan är någon som ska ut och köra på lördag så får ni väl hojta till. Och om någon tänker haka på till Rörken p åsöndag så vet ni att jag åker dit, men blir jag ensam tar jag bilen. :hihi

Ses därute tråkmånsar. :tungan

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...