Tjejkörning 6/9-08 (Stockholmssnurren)

Fått svar:

Hej!

Ålder 27 år 120kr i dörren.

Mvh

Aladdin

VAD tycker vi om DET ?? :rolleyes:

Funkar för mej iallafall, bar 54 låter ju också okej, men jag tror vi inte har nån under 25 med oss iallafall. :)

De tidigare besökarna du hade kanske var rumsrena? :D

Personligen skiter jag i om det är 120 kr eller gratis i inträde, bara det är ett bra ställe där man kan både snacka utan att behöva skrika samt partaja till schyst musik.

27 år låter mer som en idé i mina öron iaf.

//Ullis

:lol nja de var de då inte :)

Last edited:
Kör på Aladdin! Skulle nu någon som är under 27 (25) komma på tanken att följa med, så löser vi säkert det också. "Mamma" ska ju tydligen med. :gnissla

:D :yoparty :fyllisar :dummer

va faan tänk på mej då ja e ju bara 22 ju..jag ska sitta hemma å gråta..:huvet

Min erfarenhet av Aladdin var att man inte kunde höra ett skit av vad man sa till varandra, rätt hög musik vid tillfället alltså, kanske har ändrats.

Dock har dem ju god mat, libanesiskt har jag hört att många prövat! Vrickad åldersgräns på 27 bast dock...men så ere

Titeln på tråden har väl inte alltid innehållit Stockholmssnurren?!? :confused: När ändrades/bestämdes det?!? :va Är det bestämt att det är vad vi ska göra, så hänger jag inte med. Kakan, du kan def. stryka mig från listan.

Japp, jag är definitivt gammal, trög och tjurig.

Last edited:
Titeln på tråden har väl inte alltid innehållit Stockholmssnurren?!? :confused: När ändrades/bestämdes det?!? :va Är det bestämt att det är vad vi ska göra, så hänger jag inte med. Kakan, du kan def. stryka mig från listan.

Japp, jag är definitivt gammal, trög och tjurig.

Har stått så HELA tiden !!! :tungan Faktiskt......:rolleyes:
Vad är det för fel på att köra Snurren nu då ?? Jätteskojjigt ju....:)

Har stått så HELA tiden !!! :tungan Faktiskt......:rolleyes:
Vad är det för fel på att köra Snurren nu då ?? Jätteskojjigt ju....:)
Då är det helt klart jag som är snurrig. Det är bra att du (och några till) uppskattar den typen av aktivitet, men jag vill inte vara med.

Ja, jag till skillnad från vissa andra, har ju faktiskt vart med på alla (?) tjejkörningar! :tungan

Ska nog försöka ta mej med ut på kvällen sen också. Har konstigt nog missat samtliga krökningar. :fyllisar

Det var minst en körning du inte var med på o det var när det bara var Jenny, Prillan och jag.. :)
Jäkla uppslutning... *asg*

Blri ju så mycekt bättre på lördag...

Men hur har jag lyckats missad en här tråden??? Jag är ju nästan alltid online... Hur gick det här till???????????? *morr*

Men så klart är jag med på både körning o fest... Det står ju redan iofs i listan (nån snäll själ som fixat) men tänkte understryka det... :D

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...