Tjejkörning 6/9-08 (Stockholmssnurren)

Har lånat ut min xtra hoj till Ullis och skjutsa gör jag inte.
Hon kan väl åka bakpå dig? Eller?:va

vet att du har lånat ut din, men nån mer kanske har en extra hoj.
Jag kan inte skjutsa då jag aldrig gjort de förut ( ja eller inte sen körskolan iallafall)

WTF....ska ja måsta skeda med en brud.....igen!!?? :gnissla

:lol japp om du nu inte släpar med Henrik på natten så blir de du å Mitra ;)

Körningen är ju inte tjejig precis, så självklart ska du med. Du kan få ligga bakom mej, eller framför...de går bra vilket som :tungan

:tummenupp ja Henrik kan lägga sig framför så har du nå å titta på :lol

Last edited:
Då uppstår frågan för mig i alla fall, varför vill man som kille följa med på en tjejkörning där det fikas och diskuteras menssmärtor, dåliga ligg samt andra bra att veta saker.:va

Dessutom så brukar vi hinna med mer fika än åka, senaste gången blev det 22mil på 5,5 h.

Fast killar e ju märkliga....

Perfekt läge ju att nässla sig in och få veta alla hemligheter "vi" gör fel. Som en cheymiddag med bensin typ. Kommer bli som Don Juan sen :sensuell
Första posten i denna tråd var faktiskt bara på skoj, men nu blir man ju mer & mer sugen på att följa med bara för att.

Men, det ena behöver ju inte utesluta det andra. Du skulle ju kanske kunna få ligga bakom, eller framför mej, när vi kört klart ist :brynad

Jag trodde det här handla om motorcykelkörning :mattias

Va fan så Henke funkar men inte jag?:(
Körde vi killar för dåligt sist? :D
Lr var vi bara för feta o fula:va

Men pyggis...inte va ledsen! Du är varken fet eller ful och det vet vi alla att du är medveten om :rolleyes:

Jag är på på lite körning och party..hoppas bara inget kommer i vägen. :tummenupp

Last edited:
Ska se om jag får med mig hojen upp, den ska ju ändå in på verkstad där någonstans i tiden. Får se om jag vågar ge mig ut och leka med er flickor en gång i år iaf... :rolleyes: Annars får jag kanske låna Nickes hoj... :gnissla

:) Jo då Linka du funkade ju märkte du inte de på kvällen :lol

Det gör det å, till en början :D

Sen är det PARTY :rock

:rolleyes: och de är där Henrik ska bli nervös :lol

Ska se om jag får med mig hojen upp, den ska ju ändå in på verkstad där någonstans i tiden. Får se om jag vågar ge mig ut och leka med er flickor en gång i år iaf... :rolleyes: Annars får jag kanske låna Nickes hoj... :gnissla

Klart du ska med på denna körning :)
Nicke lånar säkert ut sin annars om din inte är med upp ;)

Last edited:
Perfekt läge ju att nässla sig in och få veta alla hemligheter "vi" gör fel. Som en cheymiddag med bensin typ. Kommer bli som Don Juan sen :sensuell
Första posten i denna tråd var faktiskt bara på skoj, men nu blir man ju mer & mer sugen på att följa med bara för att.

Jag trodde det här handla om motorcykelkörning :mattias

Å du trodde på fullt allvar att tjejer säger somdet är när det är en kille med?:D

Ingen kille funkar när de tjejkörning, typ.... annars skulle det väl inte heta tjejkörning eller?:va

Last edited:
:) JAg har uppdaterat första inlägget lite med alla som ska med å köra ;)

:tummenupp japp och nu är de en lite info om kvällens aktiviteter PM:ade till alla brudar också :) och kanske nån till listan vart lång 19 personer förutom mej :skrämd stackars min lilla lägenhet :D PPPAAARRRTTTTYYYY i gammal kakan anda :yoparty

JAHAAAA Var det något fel när vi skedade kanske:mad:

jag hörde dig inte klaga direkt:tuttar :tungan

Du vill ligga med mä...o hä går bra hä....:tuttar

Last edited:
Kan fan inte sluta garva åt det här inlägget Ullis, så jävla kul!!!

Bra att jag kan roa dej haha :)

Tack för ditt erbjudande än en gång förretsen, det är ju lockande........

JAHAAAA Var det något fel när vi skedade kanske:mad:

jag hörde dig inte klaga direkt:tuttar :tungan

Du vill ligga med mä...o hä går bra hä....:tuttar

Hehe, vi var säkert jättesöta där vi låg. Alla mäns dröm skulle jag tro :D

Kul att du hakar på, var ju skitlänge sedan vi träffades :)

Last edited:
Kul att du hakar på, var ju skitlänge sedan vi träffades :)

Ja, jag till skillnad från vissa andra, har ju faktiskt vart med på alla (?) tjejkörningar! :tungan

Ska nog försöka ta mej med ut på kvällen sen också. Har konstigt nog missat samtliga krökningar. :fyllisar

Ja, jag till skillnad från vissa andra, har ju faktiskt vart med på alla (?) tjejkörningar! :tungan

Ska nog försöka ta mej med ut på kvällen sen också. Har konstigt nog missat samtliga krökningar. :fyllisar

Jag har missat båda körningar & krökat, men de beror ju på att tjejerna som hållit i fanan har valt dagar då jag varit uppbokad. Nu kan jag vara med pga en inställd kräftskiva & Izah´s kindness, så nu ska det göras både det ena.....och det andra =)

Är övertygad om att det kommer att bli skitroligt :yoparty

Jag har missat båda körningar & krökat, men de beror ju på att tjejerna som hållit i fanan har valt dagar då jag varit uppbokad. Nu kan jag vara med pga en inställd kräftskiva & Izah´s kindness, så nu ska det göras både det ena.....och det andra =)

Är övertygad om att det kommer att bli skitroligt :yoparty

Låter bra det. :) Och nu kommer vi säkert köra lite hoj också! :tummenupp

Jaha, har det bara varit två...? :confused: Ja isåfall så har jag nog varit med på alla. :D

Låter bra det. :) Och nu kommer vi säkert köra lite hoj också! :tummenupp

Jaha, har det bara varit två...? :confused: Ja isåfall så har jag nog varit med på alla. :D

Skulle skriva har missat BÅDE körningar & krökat så de ser ut som jag skulle ha skrivit BÅDA. Men när jag tänker efter så har det väl bara varit två.....eller :confused:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra