Tjejkörning 6/9-08 (Stockholmssnurren)

fan fan fan...jag kan inte vara me och köra. Ska stå med världens största leende på vårt nya gym på odenplan och svara på massa dumma frågor den dagen :mad: Det är tydligen sånna fräsiga erbjudanden man får när man är duktig på sin sak...
Party kan jag dock vara med på..ni slipper mig inte helt med andra ord :fyllisar

fan fan fan...jag kan inte vara me och köra. Ska stå med världens största leende på vårt nya gym på odenplan och svara på massa dumma frågor den dagen :mad: Det är tydligen sånna fräsiga erbjudanden man får när man är duktig på sin sak...
Party kan jag dock vara med på..ni slipper mig inte helt med andra ord :fyllisar

Men det går ju inte?? :va Det var ju meningen att du skulla jobba sista passet idag, du har ju haft nedräkning! :huvet Syns på kvällen, sötnosan!

:fatta! ffffyyyy dej :va eller din chef iallafall.
Men då måste du ju festa iallafall ;)

Men det går ju inte?? :va Det var ju meningen att du skulla jobba sista passet idag, du har ju haft nedräkning! :huvet Syns på kvällen, sötnosan!
Jo,det är min sista dag som fast heltidspersonal. Måste med största sannolikhet jobba lite extra för att ha pengar så jag kan överleva. Gubben ska inte behöva betala allt själv :)

Jo,det är min sista dag som fast heltidspersonal. Måste med största sannolikhet jobba lite extra för att ha pengar så jag kan överleva. Gubben ska inte behöva betala allt själv :)

:va trodde de skulle vara så jag då :rolleyes:

Men de är ju snällt av dej att du vill bidra lite ;)

:va Ni får säga till om jag missar nån i listan för de som ska med.
De kommer en party tråd den 1/9 då jag vet närmare vilka som ska komma :)

Kollar första inlägget för info.

Fick ett pm av cruella som gärna vill åka med oss :)
Jag önskar henne välkommen. Bara hålla ett öga på denna tråd om info när var och hur vi träffas denna dag :)

:tummenupp Detta blir kul ju, vi är massor som ska ut på dan och på kvällen :)

Pumkin är på, Bushbabe (Marlene) ska också med hoppas jag. Åsa (Morsan1) kommer med på dagen men hoppar kvällen pga kurs. Har snackat med Tina (Samhaine?) också, dock inte fått svar ännu.

Träffade Fia på Rörken idag med, kul. Vi är nog inte riktigt med på att det varit fyra tjejkörningar?

När var den första? Har jag varit med på nån :confused:

Pumkin är på, Bushbabe (Marlene) ska också med hoppas jag. Åsa (Morsan1) kommer med på dagen men hoppar kvällen pga kurs. Har snackat med Tina (Samhaine?) också, dock inte fått svar ännu.

Träffade Fia på Rörken idag med, kul. Vi är nog inte riktigt med på att det varit fyra tjejkörningar?

Nej ullis du har inte vare på nån än :)

Den första var när lelleveckan var. sen var de en i slutet av juni och sen i början av juli :va och sen första helgen i augusti om jag nu inte miss minner mej

Den första var 14 juni (då var du på Lelle)
den andra var 12 juli (då var du nån annanstans)
den tredje var 9 augusti (då kunde du inte)

den fjärde är nu 6 september !! :)

Åååååååååååå Kakan var snabbare.............:rolleyes:

Den första var 14 juni (då var du på Lelle)
den andra var 12 juli (då var du nån annanstans)
den tredje var 9 augusti (då kunde du inte)

den fjärde är nu 6 september !! :)

Så då blir den HÄR den fjärde :) Då har jag bara missat 75% alltså...inte illa pinkat :banana

Den 12 juli var jag i Halmstad & den 9 aug var jag utan hoj.

edit: en i slutet av juni??? Då har Prillan också missat nån hehe :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...