Skulle skriva har missat BÅDE körningar & krökat så de ser ut som jag skulle ha skrivit BÅDA. Men när jag tänker efter så har det väl bara varit två.....eller![]()
Haha! Hur som, så blir det nog kanon!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skulle skriva har missat BÅDE körningar & krökat så de ser ut som jag skulle ha skrivit BÅDA. Men när jag tänker efter så har det väl bara varit två.....eller![]()
Det här är fjärde tjejkörningen i år.............blir det den sista för i år ?!
fan fan fan...jag kan inte vara me och köra. Ska stå med världens största leende på vårt nya gym på odenplan och svara på massa dumma frågor den dagenDet är tydligen sånna fräsiga erbjudanden man får när man är duktig på sin sak...
Party kan jag dock vara med på..ni slipper mig inte helt med andra ord![]()
Bra att jag kan roa dej haha
Tack för ditt erbjudande än en gång förretsen, det är ju lockande........
]
Hehe, vi var säkert jättesöta där vi låg. Alla mäns dröm skulle jag tro![]()
fan fan fan...jag kan inte vara me och köra. Ska stå med världens största leende på vårt nya gym på odenplan och svara på massa dumma frågor den dagenDet är tydligen sånna fräsiga erbjudanden man får när man är duktig på sin sak...
Party kan jag dock vara med på..ni slipper mig inte helt med andra ord![]()
Jo,det är min sista dag som fast heltidspersonal. Måste med största sannolikhet jobba lite extra för att ha pengar så jag kan överleva. Gubben ska inte behöva betala allt självMen det går ju inte??Det var ju meningen att du skulla jobba sista passet idag, du har ju haft nedräkning!
Syns på kvällen, sötnosan!
Jo,det är min sista dag som fast heltidspersonal. Måste med största sannolikhet jobba lite extra för att ha pengar så jag kan överleva. Gubben ska inte behöva betala allt själv![]()
Den står nytankad och klar.
Var ni nakna?![]()
Pumkin är på, Bushbabe (Marlene) ska också med hoppas jag. Åsa (Morsan1) kommer med på dagen men hoppar kvällen pga kurs. Har snackat med Tina (Samhaine?) också, dock inte fått svar ännu.
Träffade Fia på Rörken idag med, kul. Vi är nog inte riktigt med på att det varit fyra tjejkörningar?
När var den första? Har jag varit med på nån![]()
Träffade Fia på Rörken idag med, kul. Vi är nog inte riktigt med på att det varit fyra tjejkörningar?
När var den första? Har jag varit med på nån![]()
Den första var 14 juni (då var du på Lelle)
den andra var 12 juli (då var du nån annanstans)
den tredje var 9 augusti (då kunde du inte)
den fjärde är nu 6 september !!![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph