Kentamannen
Ny medlem
Polly skrev:Var en man: dumpa och gå vidare!
Då tror jag att det är ganska många som inte är män på det här forumet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Polly skrev:Var en man: dumpa och gå vidare!
Euöhm, kika här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=418094#post418094RGmaniac skrev:EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....
Swedie skrev:Jag var oxå i Södertälje i natt och festa litegrann. Jag mötte nån från forumet om jag minns korrekt. Goodfella eller Goodstuff eller nått .. sorry. Minnet är inte så bra då jag vaknade upp på ett väldigt konstigt ställe.
RGmaniac skrev:Lär väl bli som ni alla säger....Är väl bäst för en annan så slipper man deppa hela tiden....E väl bara ta och kröka ner sig eller bo i garaget säg![]()
Evil_Henke skrev:jag börjar kröka nu iaf så jag kan somna gott om några timmar!! förstår mej inte på tjejer!!
skit i henne annars mår du bara dåligt själv,det går fler tåg....RGmaniac skrev:EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....
varför prenumenera när man kan ha lösnummerGSX-R Micke skrev:de e som kompisen sa i helgen om sin brud!! faan va ja hade varit rik om ja inte hade varit ihop me henne!! tänk bara på alla presenter!!! hennes enda försvar va: du jobba ju å ja gick i skolan så ja tyckte att du kunde köpa de till mig...
de e tur att man e singel, lättare å dra me nått gammalt från krogen som lämnar en i fred dagen efter!!![]()
RGmaniac skrev:EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |