Tjejjer???????????

Av egen erfarenhet......

Jag dumpar direkt... man skall inte behöva gå och må dåligt... bättre att vara singel å må bra...

Som polly skrev.... dumpa... men prata först öppet med bruden hur du känner och tycker.... det skall vara rent spel så att säga.

Men mår du dåligt..... så brejka för fan, finns inget värre än att vara i ett dåligt förhållande.

Utnytjar hon dig så skit i henne...
Inget att bygga på Ursäkta om jag säger det.. men hon verkar ju helt blåst!
Enklast lösningen är att du tar å sätter på hennes kompis :tummenupp
Bara för sakens skull

ja, vad ska man säga...
Tror det e bäst att se misslyckanden inom det området som lärdomar, som så småningom kommer att leda fram till nåt riktigt och varaktigt :kär

Hoppas det löser sig på ett bra sätt!

RGmaniac skrev:
EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....
Euöhm, kika här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=418094#post418094 :D

Jag var oxå i Södertälje i natt och festa litegrann. Jag mötte nån från forumet om jag minns korrekt. Goodfella eller Goodstuff eller nått .. sorry. Minnet är inte så bra då jag vaknade upp på ett väldigt konstigt ställe.

Dumpa bruden, bryt, koppla bort, sluta umgås, gör det på ett trevligt sätt och säg hur du känner, eller gör inte, vad som.
Det viktiga är att gå vidare och kanske har man lärt sig något på vägen. Exempelvis att damer är svåra att förstå sig på:

En gammal man svarade (Efter noga övervägande) på frågan om han förstod hur hans fru tänkte efter 40 års äktenskap
"-Nej jag vet inte hur hon tänker, men jag har lärt mig hur hon kommer reagera i en given situation".

Trist situation du är i, men det löser sig med tiden. Det krävs ett antal sådana resor i livet verkar det som.

Swedie skrev:
Jag var oxå i Södertälje i natt och festa litegrann. Jag mötte nån från forumet om jag minns korrekt. Goodfella eller Goodstuff eller nått .. sorry. Minnet är inte så bra då jag vaknade upp på ett väldigt konstigt ställe.

Ok trevligt!..hoppas du överlevde allafall....En annan var duktigt pruttig men kom allafall hem som tur var..Alltid något :)

Lär väl bli som ni alla säger....Är väl bäst för en annan så slipper man deppa hela tiden....E väl bara ta och kröka ner sig eller bo i garaget säg :)

Last edited:
RGmaniac skrev:
Lär väl bli som ni alla säger....Är väl bäst för en annan så slipper man deppa hela tiden....E väl bara ta och kröka ner sig eller bo i garaget säg :)

jag börjar kröka nu iaf så jag kan somna gott om några timmar!! förstår mej inte på tjejer!!

Evil_Henke skrev:
jag börjar kröka nu iaf så jag kan somna gott om några timmar!! förstår mej inte på tjejer!!

vem gör det, som tur är så har man ju iaf hittat en som står ut med mig :D Så det är väl bara och klänga sig fast, hehe

Rammblebummblrebaah

Brud jäklar leker bara med en sen sliter dom när man minst anar ut hjärtat på en och fimpar det som en rutten Camel utan filter...............jag ska faen gå i kloster och bara vaxa kotten resten av livet!!!!......:D

Oj oj oj .. stackare att du inte har insett att kvinnor inte är något att ha..

hoppas du nu vet bättre...

Nä tjejer har man slutat bry sig om... :kocko

RGmaniac skrev:
EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....
skit i henne annars mår du bara dåligt själv,det går fler tåg....
säger som hållundan - tjejer är onda varelser :lol
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=29589&page=1&pp=20

de e som kompisen sa i helgen om sin brud!! faan va ja hade varit rik om ja inte hade varit ihop me henne!! tänk bara på alla presenter!!! hennes enda försvar va: du jobba ju å ja gick i skolan så ja tyckte att du kunde köpa de till mig...

de e tur att man e singel, lättare å dra me nått gammalt från krogen som lämnar en i fred dagen efter!! :hihi

GSX-R Micke skrev:
de e som kompisen sa i helgen om sin brud!! faan va ja hade varit rik om ja inte hade varit ihop me henne!! tänk bara på alla presenter!!! hennes enda försvar va: du jobba ju å ja gick i skolan så ja tyckte att du kunde köpa de till mig...

de e tur att man e singel, lättare å dra me nått gammalt från krogen som lämnar en i fred dagen efter!! :hihi
varför prenumenera när man kan ha lösnummer

Njut av singel livet, det finns fördelar i alla situationer. Ta vara på det så blir du glad o ser lite ljusare på tillvaron.
Tjejer på film kan man lita på, dom ställer alltid upp.

RGmaniac skrev:

:tuttar
Javafa, det e ju ba o använda sin bästa sida o värma upp ett pa tre stycken :banana
Om det känns så ensamt så borde det ju då va fullt upp :hihi
Sen kan man ju alltid diskutera det moraliska i det...

Kärleksdravvel har BARA fördärvat män i alla tider! Jag citerar min morfar:-När en man börjar tänka irrationellt och uppträder förvirrat så är det ett tecken på att ett fruntimmer finns i hans tankar.
Alltså! Fortsätt runka! för o va på den säkra sidan.yea
/E

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back