Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.
Själv blev man litet besviken att inte brudarna var lättklädda när dom bar in o ut alla grejjor till mässan! Jobbar ju som truckförare där :D :yoparty

Men dock tycker jag inte att det fanns så jättemånga lättklädda brudar faktiskt, dom enda :tuttar jag såg var i montern i H hallen, där man fick kex choklad o testade reaktions förmågan på såna däringa speedway hojar. Dock så förlora jag, tror det kallas tjuvstart :huvet

Men annars var fanimej mässan bra iår :)

O kvällen vart bra också, dock inte med saken att göra :fyllisar

Chirre skrev:
Jisses va mesigt :rolleyes:
Att ni aldrig tröttnar på såna uttalanden.

ORD!

D gör absolut inget med skanks på mässorna, kan ju omöjligtvis vara fel, ni som gnäller, skit i å gå till den montern och titta.......eller inse att ni kanske bara är avundsjuka.... :rofl

:Bugar

pa2hjul skrev:
Tyckte mig höra att någon efterfrågade husabergtjejerna från på2hjul. Jag får väl helt enkelt dela med mig av några då. Här kommer de. ;)

Porrvåp.
"Ni får 200 spänn var om ni står här o visar skäggbiffen ett par dagar"
:tuttar

pa2hjul skrev:
Que? Jag vet inte hur dina tjejer ser ut men jag tyckte de såg bra mycket äldre ut än 14 år... Sedan kan man tycka att de är pinsamma eller vad man vill men jag tyckte de var söta å trevliga...

Vad har halvnakna tjejer med MC att göra ?? Tillför knappast någon information genom att vara nakna, eller ?

Mr D skrev:
Vad har halvnakna tjejer med MC att göra ?? Tillför knappast någon information genom att vara nakna, eller ?
Nästa år blir det burka istället, det är liksom mer mc anpassat, alla vet ju att man burkar...

Mr D skrev:

Tänk att det har dem
:fakta
Jag torskade på det och köpte ny hoj :tungan

Mr D skrev:
De tilför en hel del på tävlingar...De brukar ju hålla i ett paraply så Rossi och grabbarna inte får värmeslag :)

Ja, och utan oss tjejer hade ni inte haft något bra att skylla på när ni vurpar, nu kan ni ju alltid säga att: "jag såg inte vägen för baken...." :3freak :hihi

Slynix skrev:
010.jpg

Vem är tjejen?

tjejer på två hjul

Ni kan säga vad ni vill.. vi tyckte vi va söta ialla fall.. haha och halv nakna.. ja då vet jag int riktigt va ni tycker r halvnaket.. vi hade träningskläder på oss och visade lite mage..... söta va vi ialla falll... mohahaha

Stopp ett slag nu!

Halvnakna eller utmanande klädda tjejer hör till på en MC- mässa. Basta!
DOCK är inte alla där bara för att vara lättklädda.
Fick faktiskt en informativ och bra demo om nya GSXR1000 av den rödhåriga krampiga tjejen, och hon visste vad hon snackade om.
Så ALLA som var i Suzukimontern var inte endast kuttersmycken.

husaberg tjejer skrev:
Ni kan säga vad ni vill.. vi tyckte vi va söta ialla fall.. haha och halv nakna.. ja då vet jag int riktigt va ni tycker r halvnaket.. vi hade träningskläder på oss och visade lite mage..... söta va vi ialla falll... mohahaha
ja det var ni :tungan får jag schans på dig :7peta :tuttar :pannkyss :banana :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma