Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.
detta är första gången på sporthoj som inte en enda person gnäller över stavningen, bara en reflektion sådär :rolleyes:

Då får jag väl passa på att fråga Husaberg tjejerna, vad tränar ni för något?

Bikerbitch skrev:
detta är första gången på sporthoj som inte en enda person gnäller över stavningen, bara en reflektion sådär :rolleyes:

orientering och backhoppning tror jag :)

Syss skrev:
Vad bra. :)
Och bara så ni vet, jag är bara ute efter sex. Med alla. Hela tiden. Det spelar ingen roll att jag har pojkvän. Så våldta mig gärna, jag har ju en urringad topp också.
:rolleyes:
Taskigt läge om det verkligen skulle hända dig nu. Du skulle ju aldrig i livet få rätt i domstol... :7peta :7peta :7peta

Bikerbitch skrev:

De knäcker nötter mellan skinkorna och mosar cola burkar mellan :tuttar

Men att man orkar gnalla pa brudar som myser omkring vid hojjarna ?!?! jag tycker det bara e en bonus.. gnället kanske beror på att man själv inte har dom förutsättningarna att stå där själv.. snälla skippa allt gnäll 50+

?

Nu är man ju inte så haj på detta men vilken LÅÅÅÅÅÅÅNG tråd!?

/Fredde

freding skrev:
Taskigt läge om det verkligen skulle hända dig nu. Du skulle ju aldrig i livet få rätt i domstol... :7peta :7peta :7peta

Som att jag skulle fått det innan, med tanke på min klädstil. :3freak
Men det går nog att hitta något slags uppsåt bakom våldtäkten isf, om de nu säger att de har planerat det på grund av något de har hittat på nätet... Planering brukar tyda på uppsåt, uppsåt är inte bra om man vill slippa undan....
:7peta

Tja, som slutsats....

Jag har inte prövat förut, men det är ganska lätt att få igång en diskussion här... :hihi
Även om det till stor del leder till personangrepp, vilket tyvärr är ganska sorgligt. Men det blir väl lätt så under skydd av "anonymiteten" på nätet.... :3freak

Syss skrev:
Tja, som slutsats....

Jag har inte prövat förut, men det är ganska lätt att få igång en diskussion här... :hihi
Även om det till stor del leder till personangrepp, vilket tyvärr är ganska sorgligt. Men det blir väl lätt så under skydd av "anonymiteten" på nätet.... :3freak

Hade du tänkt lite längre än vad näsan räcker så är det inte många som e så anonyma här!

Många har träffats på banor o fester o liknande tillställningar,skillnaden e att vi har kul genom vårat gemensamma intresse!

Du däremot verkar inte ha något hojintresse överhuvudtaget utan vill bara sprida feministpropaganda!

Mina 2cent Blondie

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...