Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.
den där bilden har vi inte.. kan du int skicka till oss.. hm.. ja visst va vi söta. men festa.. tyvärr alla glada människor.. vi festar inte. bara tränar o sover. och äter massa godis...

husaberg tjejer skrev:
den där bilden har vi inte.. kan du int skicka till oss.. hm.. ja visst va vi söta. men festa.. tyvärr alla glada människor.. vi festar inte. bara tränar o sover. och äter massa godis...
vad kör du för hoj

burner skrev:
tackar... du vet. har man tränat i två månader bara så kan d inte se så mycket bättre ut.. iaf inte utan massa skit... men jag o min söta vän mår skit bra. o tycker bara att det r massa skit snack här... lr va säger ni.. Vadå får man inte klä sig o se ut hur som helst..

husaberg tjejer skrev:
tackar... du vet. har man tränat i två månader bara så kan d inte se så mycket bättre ut.. iaf inte utan massa skit... men jag o min söta vän mår skit bra. o tycker bara att det r massa skit snack här... lr va säger ni.. Vadå får man inte klä sig o se ut hur som helst..
Härligt att höra :pannkyss

husaberg tjejer skrev:
klart man får klä sig hur man vill fast nu valde väl iofs inte ni kläderna.. men det var så fint så :)

blom skrev:
klart man får klä sig hur man vill fast nu valde väl iofs inte ni kläderna.. men det var så fint så :)

vi fick välja kläderna kläderna själva :) Dom fick vi med oss hem också så vi valde med omsorg. mohahaha

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken