Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.
Ravetrancer skrev:
ja eller hur, drog du den slutsatsen alldeles själv????

Om alla säger att bajs smakar skit, då tänker du att det inte gör det.....!!!!
Klart du har rätt, smaka på vettja!!!

Ibland blir det rätt, ibland inte.

Om majoriteten har en åsikt som luktar skit så tänker jag att då är nog den åsikten skit.

R2 skrev:
när jag går på mc mässan och det eventuellt finns en möjlighet att jag ska fatta tycke för en hoj och i förlängningen köpa den, så anser jag, personligen, att den påverkan som ska utövas på mig är, snyggt uppställda hojar, trevlig informativ personal, bra erbjudanden, snygga hojar, bra prestanda.mm...
inte fan ska det vara sillisar, spackel, tighta kläder och löjlsmala kroppar.
en importör som lagt krut på att skaffa de mest stereotypa brudar som finns istället för att jaga ut sina medarbetare på golvet och "sälja" hojen till mig ger jag inte ett skit för..
jag vill helt enkelt inte ha en ytterliggare fokusering på lättklädda människor i reklam överhuvudtaget.

:tummenupp

Det är ju tråkigt att en så stor andel av killarna inte går dit för att se hojarna, utan brudarna. Undrar hur pass genuint intresset är då. :va

För att inte tala om utställarna, de kan inte ha så värst intressanta produkter och varor om enda sättet att få folk att komma dit är att ha lättklädda tjejer i montern. :|

Det är ju synd om dem. :näsblod

Syss skrev:
Censurerar du bort pojkarna, så! :)

Ett annat allternativ för dig verkar vara att flytta till saudiarabien där lär du inte hitta mycket reklam med varken nakna kvinnor eller sport inte ens sprit

gixxermf skrev:
Det handlar inte ett skit om att tjejer säljer hojarna utan att dom får in folket i montern!
jo visst har du rätt, men på mig funkar det inte iaf

Syss skrev:

Det är ju tråkigt att en så stor andel av killarna inte går dit för att se hojarna, utan brudarna. Undrar hur pass genuint intresset är då. :va

För att inte tala om utställarna, de kan inte ha så värst intressanta produkter och varor om enda sättet att få folk att komma dit är att ha lättklädda tjejer i montern. :|

Va faaaan snackar du om, dom går väl för helvete inte dit för brudarna, dom går dit för hojarna, sen e tjejerna en bonus :)

Syss skrev:

mitt hojintresse är stort men det är även mitt intresse för tjejer så jag hade gärna sett lika många tjejer som hojar där... :tuttar

Syss skrev:

Vad gör du här på sporthoj?
Du vet inget du vill inget annat än att tjafsa tydligen,
Har lunarstorm stängt

R2 skrev:
en importör som lagt krut på att skaffa de mest stereotypa brudar som finns istället för att jaga ut sina medarbetare på golvet och "sälja" hojen till mig ger jag inte ett skit för..

Där sa du något sant.
Men det går (tyvärr) inte att komma ifrån att bilderna som kommer i tidningarna oftast är med någon brud som sitter på en hoj. Och om en sån bild inte finns på en Honda så hittar man en bild på en Yamaha med brud på. Obra för Honda allså.
Det är så det funkar för att folk köper mycket med ögonen. Trist men sant.
Nu var jag iofs inte på mässan men jag hoppas att det fanns gott om säljare där oxå?

Syss skrev:

Muhahaha... :3freak

gixxermf skrev:
Det handlar inte ett skit om att tjejer säljer hojarna utan att dom får in folket i montern!

Nu blev det fel igen.
Om tjejerna får in dig i montern så ökar chansen att du fattar tycke för hojen, alltså säljer lättklädda tjejer motorcyklar. Vilket i sig är tragiskt.

Blondie skrev:
Ett annat allternativ för dig verkar vara att flytta till saudiarabien där lär du inte hitta mycket reklam med varken nakna kvinnor eller sport inte ens sprit

Blondie skrev:
Vad gör du här på sporthoj?
Du vet inget du vill inget annat än att tjafsa tydligen,
Har lunarstorm stängt

moget, igen.
hur långt är du beredd att sträcka dig i det resonemanget?
bort med alla från landet, SH, som inte tycker som du?
vad har du tillfört ämnet för vinkling?

Last edited:
Blondie skrev:
gör oss den tjänsten:)

R2 skrev:
jaha och du tror inte att reklambranchen har en totalt motsatt åsikt om det?

visst blir det ett ekorrhjul av detta, vi kommer ju inte komma fram till nått.

Så sant, men man måste ju inte at åt sig av allt man ser. Klart är ju att vissa är känsligare än andra å inte riktigt köper att en människa gillar att se en annan människa. Sen om det är Ljungberg eller Silverstedt i reklamen det skiter jag i... bara de inte skymmer hojen för mycket :kär

Ravetrancer skrev:
ditt sätt är okvinnligt, inte ditt utseende

Andefattigt vet jag inte om jag kan hålla med.

Du är så utseendefixerad dock....tråkigt

Jaså. Åh, vilken skillnad. Förut kallade du mig ful och avundsjuk, så vad vet jag. Jag undrar fortfarand ehur kvinnor enligt dig får framföra sina åsikter? de kanske inte får det alls?

Och du var...? Singel, ja......

Jag vet inte vem av oss man kan kalla utseendefixerad, när det är du som hela tiden säger att jag jämför mig med tjejerna i montrarna. :va

@bebbe, med I kalendern såklart!

Detta gick ju smidigare än vad jag hade trott. Har redan Januari, februari och mars pojkarna klara. En lampa till ugnen Corus, du var mig billig i drift.. eller såna kanske är dyra? Ugn slampa, vänta nu, det där är ju en kod för att du behöver en ny kvinna som kan stå vid ugnen..

Seriöst. Jag behöver cash till min framtida rr-karriär. Och halvnakna killar säljer säkert kalasbra bland både manliga och kvinnliga sporthojsfolk. :tummenupp

men hallå., har du inte ens en hoj SYSS???? Du har redan bojkottat tillverkarna ser jag :)

Köp en URAL, säker på att det inte är brudar på deras reklam

Syss skrev:
Jaså. Åh, vilken skillnad. Förut kallade du mig ful och avundsjuk, så vad vet jag. Jag undrar fortfarand ehur kvinnor enligt dig får framföra sina åsikter? de kanske inte får det alls?

Och du var...? Singel, ja......

Jag vet inte vem av oss man kan kalla utseendefixerad, när det är du som hela tiden säger att jag jämför mig med tjejerna i montrarna. :va

ha ha mycket intressant tråd! vad är det för fel på vackra flickor?

ozto skrev:
ha ha mycket intressant tråd! vad är det för fel på vackra flickor?
det går inte att skriva här varför, men både du o jag vet varför hon beter sig som hon gör, eller hur?:)

R2 skrev:
jo visst har du rätt, men på mig funkar det inte iaf

Uppenbarligen funkar det... de vill väl att du ska diskutera deras monter efter mässan, d.v.s. du ska komma ihåg den. De har marknadsfört sig på ett sådant sätt att du uppmärksammat dem mer än andra.

Även fast du inte gillar deras sätt att visa sig, har de planterat ett frö i ditt undermedvetna.

Bikerbitch skrev:
Seriöst. Jag behöver cash till min framtida rr-karriär. Och halvnakna killar säljer säkert kalasbra bland både manliga och kvinnliga sporthojsfolk. :tummenupp

Gör som Watz, vik ut dig. Du hamnar i gott sällskap på köpet lixom.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken