Tjejer, var uppmärksamma på krogen.

Kuritas skrev:
... och "Rädda ICQ".

:hihi

Jag mordhotar samtliga på min msn-lista som skickar sånt där skit.

"Jo men det är sant asså, Microsoft har inte råd att hålla igång servrarna så snart måste vi börja betala." :lol

Last edited:
korvgubbe skrev:
Inte alls! Visste inte du att det var islamister som sköter blixten?!

:pannkyss

Men jämförelsen är korkad. :mattias
Du har väl en hona där hemma, om du mot förmodan skulle släppa ut henne för rastning någon gång med sin hon-flock så kommer du förhoppningsvis av omtanke oroa dig när hon t.ex. inte kommer hem som utlovat. Vad kommer du då oroa dig för?

A) Hon har stött på en ful filur vid pendeltåget (eftersom du är för snål att sponsra henne med taxicash så kommer hon få åka detta vedervärdigt ovärdiga kommunala transportmedel från Kickis eller var ni från Söder nu går)

B) Hon har drabbats av akut bröstcancer och opereras just nu på SÖS (dit ni från Söder går)

Jag tror fler tjejer får bröstcancer än som blir överfallna i Flemingsberg (där ni från Söder åker Pendeltåg).

Visserligen är min jämförelse rätt rutten även den, då man inte opereras för bröstcancer akut, men den är fortfarande bättre än din.

Bara för att vara den som är den så tänker jag ställa frågan: hur många av de som blir "drogade" tror ni egentligen bara är fulla? "nån måste ha lagt nånting i mitt glas" jo tjena, bartendern hällde öl i glaset tror jag det är i de flesta fall. Tjejer ska vara så snälla och fina så att så fort de varit jävlat kanon så måste de blivit drogade.

Däremot är det självklart synd om de som blir drogade och våldtagna. Ingen fråga om saken men jag tycker det är lite kul att alla tjejer måste blivit drogade så fort de blivit stökiga.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg