Tjejer+motorcyklar [bilder]

:tungan sa aldrig nå om det........men tror du inte att du missar nån tjej genom att ställa dom på varsin sida om ett streck?
(hoppar på dej för jag är lite less och sammtidigt road av att ställa dessa frågor och se vad svar man får)

eus skrev:
Nej det förstör min image

edit: även om jag skulle göra det så skulle jag inte sitta å glo på dom på bilder på internet

Kakan skrev:
:tungan sa aldrig nå om det........men tror du inte att du missar nån tjej genom att ställa dom på varsin sida om ett streck?
(hoppar på dej för jag är lite less och sammtidigt road av att ställa dessa frågor och se vad svar man får)

De fula ska inte stå nånstans. De ska skyfflas undan och gömmas för evigt. De kunde väva mattor i Pakistan istället för barnarbetare eller nåt sånt.

som alla fula killar då.......
:tungan

Mattias skrev:
De fula ska inte stå nånstans. De ska skyfflas undan och gömmas för evigt. De kunde väva mattor i Pakistan istället för barnarbetare eller nåt sånt.

Mattias skrev:

Jamen..om de sväljer så kan de få tillfälligt uppehållstillstånd iallafall.

Kakan skrev:
Nä jag missar ju bara de fula tjejerna, de snygga står ju på rätt sida av linjen

Kakan skrev:
:tungan, men det lät kankse grövre än vad jag menade, poängen är att jag jobbar i ett mans dominerat yrke och jag kan lungt säga att dessa kommentarer stör en lite effter ett tag.

Är det kanske korrekturläsning du jobbar med? :tungan

Ja ger upp jag :) ni är för enträgna ju
Och jag stannar som singel lättare så :lol
:tungan :tungan
Mattias skrev:
Tja, varför inte? Fula tjejer kan gott nöja sig med fula killar.

Kakan skrev:
Ja ger upp jag :) ni är för enträgna ju
Och jag stannar som singel lättare så :lol
:tungan :tungan
Din profilbild, har den varit med på "Efterlyst" på TV3? Jag tycker att jag känner igen den.

:tungan höll på att skriva rasist men det är du ju igentligen inte :lol
du är bara väldigt selektiv......och petig hmmm lite kinki också :tungan

eus skrev:
Nä jag missar ju bara de fula tjejerna, de snygga står ju på rätt sida av linjen

:tungan nepp jag är dyslektiker och lite lat just nu, orkar inte se om jag tryckt ner för lite eller för mycke :fatta! :7peta :lol

Ninjaboy skrev:
Är det kanske korrekturläsning du jobbar med? :tungan

:tungan :fatta! nepp fan får byta bild alla gnäller på den :va udrar varför....

Mattias skrev:
Din profilbild, har den varit med på "Efterlyst" på TV3? Jag tycker att jag känner igen den.

Nu tycker jag nästan lite synd om kakan.... :3freak

Mmmm, kaka är gott...

Nä, nu skall jag återgå till pannkakegörandet...

Överlever mmm men tack ändå.....jag är seg livad :lol
mmm kommer du hit med några pankakor åt mej :confused:
snällllllllllaaaa ;)

Josafan skrev:
Nu tycker jag nästan lite synd om kakan.... :3freak

Mmmm, kaka är gott...

Nä, nu skall jag återgå till pannkakegörandet...

Kakan skrev:
Överlever mmm men tack ändå.....jag är seg livad :lol
mmm kommer du hit med några pankakor åt mej :confused:
snällllllllllaaaa ;)

Jag skall säga det att jag försökt bjuda in minst 6 personer på pannkakor och alla har tackat nej.....

Så du hade gärna fått....har gjort för 4 pers :yoparty

oj då vad dum dom är då som inte kommer anser jag då :) pankakor som är så gott...... :tummenupp

Josafan skrev:
Jag skall säga det att jag försökt bjuda in minst 6 personer på pannkakor och alla har tackat nej.....

Så du hade gärna fått....har gjort för 4 pers :yoparty

Dino Velvet skrev:
Ja, fy fan :tummenner . 99% fula, feta kärringar med snötvättade brallor, Anki Bagger lugg och stora :arsele .
Jag tycker inte att du ska hålla igen sådär. Skriv vad du verkligen tycker! :hoppskrat

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti