Tjejer+motorcyklar [bilder]

Kakan skrev:
oj då vad dum dom är då som inte kommer anser jag då :) pankakor som är så gott...... :tummenupp

Ja! Kan vi inte ha en pannkakorätardag någon dag? :)

Glömde jag säga att jag är jävligt vass på att göra pannkakor? :kär

Kakan skrev:
:va satt och läste nu måste jag bara fråga ER killar en liten sak...
Ska alla tjejer se ut som fotomodeller för att ni ska bli nöjda? :confused:

En klagar på att nån var tjock och ett par av er ansåg att de var bara :zpy :confused: osv osv

mvh en fundersam Kakan

Nej alla tjejer behöver inte se ut som fotomodeller, men när du slänger upp en sån här länk räknar man ju med lite finare damer, annars kan man ju lika gärna kolla på grabbar på hojar, å det e ju inte så ball om man som jag är hetero.
leghumper.gif

Tyckte bara sidan var rolig, som ett komplement (stavning?) till alla andra sidor med massa snygga brudar. Denna innehöll lite mindre snygga damer.. :rolleyes:
Men för sjutton, håll till godo. Vintern är lång! Jag skall återgå till att sniffa fotogen, såvida ingen är vänlig nog att lägga upp en tråd med manliga bikers..

:tummenupp ja varför inte jag gillar pankakor så vi kanske kan anordna ett typ pankak knytkalas :)

Gustav1 skrev:
Ja! Kan vi inte ha en pannkakorätardag någon dag? :)

Glömde jag säga att jag är jävligt vass på att göra pannkakor? :kär

:fatta! :7peta det är inte jag som har slängt upp denna kolla användar namnen är du snälllller :lol

Pinky skrev:
Nej alla tjejer behöver inte se ut som fotomodeller, men när du slänger upp en sån här länk räknar man ju med lite finare damer, annars kan man ju lika gärna kolla på grabbar på hojar, å det e ju inte så ball om man som jag är hetero.
leghumper.gif

tycker du gjorde helt rätt jag :tummenupp
hmmmm fotogen är de bra å sniffa :va

Bikerbitch skrev:
Tyckte bara sidan var rolig, som ett komplement (stavning?) till alla andra sidor med massa snygga brudar. Denna innehöll lite mindre snygga damer.. :rolleyes:
Men för sjutton, håll till godo. Vintern är lång! Jag skall återgå till att sniffa fotogen, såvida ingen är vänlig nog att lägga upp en tråd med manliga bikers..

Kakan skrev:
:fatta! :7peta det är inte jag som har slängt upp denna kolla användar namnen är du snälllller :lol

Äh, va inte så petig, om du bortser från det jag sa med att du la upp länken, så stämmer det ju eller hur

flowers1.gif

Kakan skrev:
oj då vad dum dom är då som inte kommer anser jag då :) pankakor som är så gott...... :tummenupp

Du vet, dom är såna jädra toffelhjältar mina polare...slavar under deras respektive.... Det gäller fan allt.... vill du ha pannkakor frågar jag(i bakgrunden hör man polaren.....jenny, vill du ha pannkakor?) ...nä, jag vill inte ha säger han... VAFAN, kan man inte ta egna beslut..... Eller annan polare, nä catrin kommer snart hem...ja OCH? Måste man stå i dörren och vänta på att den andre skall komma hem? Vi skall gå o handla...jaha, så när man är ihop med ngn så måste man spendera exakt ALL tid man har ledigt ihop? Hålla varandra i lillfingret? :kocko :huvet

Nä, det är fan skönt att vara singel.... :yoparty

Ahhh, det var skönt.... :rolleyes:

:tungan :tungan är petig i allt :lol
bara ville uppmärksamma dej på att den som la upp var en annan person :)

Pinky skrev:
Äh, va inte så petig, om du bortser från det jag sa med att du la upp länken, så stämmer det ju eller hur

flowers1.gif

hmmmm jo det verkar ofta som de när vännerna får sig en partner så verkar dom automatiskt växa ihop i höften eller nå sånt........jag är lika impad varje gång de händer......
Men du ska vara glad att du inte gå och shopar med dom (underklädder helst) och dom frågar en hella tiden om jag tror att "pelle" skulle gilla dom här röda stringen på mej!!!!!!!!!!!!!!!! jag vet inte brukar bli mitt svar :)
:huvet

Singel är helt okej för mej och de är så mycke enklare hmmm ja man kanske är lite bekväm nu när man vare singel ett tag :lol

vad var skönt :va

Josafan skrev:
Du vet, dom är såna jädra toffelhjältar mina polare...slavar under deras respektive.... Det gäller fan allt.... vill du ha pannkakor frågar jag(i bakgrunden hör man polaren.....jenny, vill du ha pannkakor?) ...nä, jag vill inte ha säger han... VAFAN, kan man inte ta egna beslut..... Eller annan polare, nä catrin kommer snart hem...ja OCH? Måste man stå i dörren och vänta på att den andre skall komma hem? Vi skall gå o handla...jaha, så när man är ihop med ngn så måste man spendera exakt ALL tid man har ledigt ihop? Hålla varandra i lillfingret? :kocko :huvet

Nä, det är fan skönt att vara singel.... :yoparty

Ahhh, det var skönt.... :rolleyes:

Kakan skrev:
:va satt och läste nu måste jag bara fråga ER killar en liten sak...
Ska alla tjejer se ut som fotomodeller för att ni ska bli nöjda? :confused:

Absolut inte alls! Jag kan erkänna att jag kan vara lite kräsen av mig när det gäller tjejer men bortsätt från det så har jag inget problem med "mindre" snygga tjejer, kan mycket väl sitta och snacka med dem osv.. Men jag tycker ska man ligga så på en hoj och posera rumpan och bröst så ska man ha rumpa/bröst till att göra det också, bara min åsikt!

ska jag vara ärlig så förstår jag vad du menar vorre jag kille så skulle jag säkert tycka de med mmmmm jag anser nog bara att de är lite kul att terra er killar ibland och se hur ni reagerar hihi ta de inte så alvarligt :)

Quaya skrev:
Absolut inte alls! Jag kan erkänna att jag kan vara lite kräsen av mig när det gäller tjejer men bortsätt från det så har jag inget problem med "mindre" snygga tjejer, kan mycket väl sitta och snacka med dem osv.. Men jag tycker ska man ligga så på en hoj och posera rumpan och bröst så ska man ha rumpa/bröst till att göra det också, bara min åsikt!

Har nån av oss det som kan sitta här i ett par timmar???

KaliZ skrev:
Hahah! Du e omtänksam du. :fyllisar
...och det var inte bara en sida!!! :tuttar
suck...ja jag har inget liv...jag vet... :3freak

/KaliZ

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...