Josafan
Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Dino Velvet skrev:Ja, fy fan. 99% fula, feta kärringar med snötvättade brallor, Anki Bagger lugg och stora
.
anki bagger var längesen...undra om hon finns på dc?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dino Velvet skrev:Ja, fy fan. 99% fula, feta kärringar med snötvättade brallor, Anki Bagger lugg och stora
.
Kakan skrev:oj då vad dum dom är då som inte kommer anser jag dåpankakor som är så gott......
![]()
Får man joina??Josafan skrev:Jag skall säga det att jag försökt bjuda in minst 6 personer på pannkakor och alla har tackat nej.....
Så du hade gärna fått....har gjort för 4 pers![]()
Kakan skrev:satt och läste nu måste jag bara fråga ER killar en liten sak...
Ska alla tjejer se ut som fotomodeller för att ni ska bli nöjda?![]()
En klagar på att nån var tjock och ett par av er ansåg att de var bara![]()
osv osv
mvh en fundersam Kakan
Gustav1 skrev:Ja! Kan vi inte ha en pannkakorätardag någon dag?![]()
Glömde jag säga att jag är jävligt vass på att göra pannkakor?![]()
Pinky skrev:Nej alla tjejer behöver inte se ut som fotomodeller, men när du slänger upp en sån här länk räknar man ju med lite finare damer, annars kan man ju lika gärna kolla på grabbar på hojar, å det e ju inte så ball om man som jag är hetero.![]()
Bikerbitch skrev:Tyckte bara sidan var rolig, som ett komplement (stavning?) till alla andra sidor med massa snygga brudar. Denna innehöll lite mindre snygga damer..![]()
Men för sjutton, håll till godo. Vintern är lång! Jag skall återgå till att sniffa fotogen, såvida ingen är vänlig nog att lägga upp en tråd med manliga bikers..
Bikerbitch skrev:Surfade runt lite och hittade en salig blandning tjejer på en hemsida, tänkte om ni grabbar ville ha något att göra i höstrusket..
http://www.stmarysisc.org/women.htm
Kakan skrev:![]()
det är inte jag som har slängt upp denna kolla användar namnen är du snälllller
![]()
Kakan skrev:oj då vad dum dom är då som inte kommer anser jag dåpankakor som är så gott......
![]()
Pinky skrev:Äh, va inte så petig, om du bortser från det jag sa med att du la upp länken, så stämmer det ju eller hur
![]()
Josafan skrev:Du vet, dom är såna jädra toffelhjältar mina polare...slavar under deras respektive.... Det gäller fan allt.... vill du ha pannkakor frågar jag(i bakgrunden hör man polaren.....jenny, vill du ha pannkakor?) ...nä, jag vill inte ha säger han... VAFAN, kan man inte ta egna beslut..... Eller annan polare, nä catrin kommer snart hem...ja OCH? Måste man stå i dörren och vänta på att den andre skall komma hem? Vi skall gå o handla...jaha, så när man är ihop med ngn så måste man spendera exakt ALL tid man har ledigt ihop? Hålla varandra i lillfingret? :kocko![]()
Nä, det är fan skönt att vara singel....![]()
Ahhh, det var skönt....![]()
Kakan skrev:satt och läste nu måste jag bara fråga ER killar en liten sak...
Ska alla tjejer se ut som fotomodeller för att ni ska bli nöjda?![]()
Quaya skrev:Absolut inte alls! Jag kan erkänna att jag kan vara lite kräsen av mig när det gäller tjejer men bortsätt från det så har jag inget problem med "mindre" snygga tjejer, kan mycket väl sitta och snacka med dem osv.. Men jag tycker ska man ligga så på en hoj och posera rumpan och bröst så ska man ha rumpa/bröst till att göra det också, bara min åsikt!
Bikerbitch skrev:Surfade runt lite och hittade en salig blandning tjejer på en hemsida, tänkte om ni grabbar ville ha något att göra i höstrusket..
http://www.stmarysisc.org/women.htm
KaliZ skrev:Hahah! Du e omtänksam du.![]()
...och det var inte bara en sida!!!![]()
suck...ja jag har inget liv...jag vet...![]()
/KaliZ
Bikerbitch skrev:Vintern är lång! Jag skall återgå till att sniffa fotogen, såvida ingen är vänlig nog att lägga upp en tråd med manliga bikers..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |