Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eus skrev:Nej det förstör min image
edit: även om jag skulle göra det så skulle jag inte sitta å glo på dom på bilder på internet
Hultan skrev:Ja. Vadådå?
Kakan skrev:sa aldrig nå om det........men tror du inte att du missar nån tjej genom att ställa dom på varsin sida om ett streck?
(hoppar på dej för jag är lite less och sammtidigt road av att ställa dessa frågor och se vad svar man får)
Mattias skrev:De fula ska inte stå nånstans. De ska skyfflas undan och gömmas för evigt. De kunde väva mattor i Pakistan istället för barnarbetare eller nåt sånt.
Tja, varför inte? Fula tjejer kan gott nöja sig med fula killar.Kakan skrev:som alla fula killar då.......
![]()
Mattias skrev:De fula ska inte stå nånstans. De ska skyfflas undan och gömmas för evigt. De kunde väva mattor i Pakistan istället för barnarbetare eller nåt sånt.
Nä jag missar ju bara de fula tjejerna, de snygga står ju på rätt sida av linjenKakan skrev:sa aldrig nå om det........men tror du inte att du missar nån tjej genom att ställa dom på varsin sida om ett streck?
(hoppar på dej för jag är lite less och sammtidigt road av att ställa dessa frågor och se vad svar man får)
Kakan skrev:nä, men det lät kankse grövre än vad jag menade, poängen är att jag jobbar i ett mans dominerat yrke och jag kan lungt säga att dessa kommentarer stör en lite effter ett tag.
Mattias skrev:Tja, varför inte? Fula tjejer kan gott nöja sig med fula killar.
Din profilbild, har den varit med på "Efterlyst" på TV3? Jag tycker att jag känner igen den.Kakan skrev:Ja ger upp jagni är för enträgna ju
Och jag stannar som singel lättare så![]()
![]()
![]()
eus skrev:Nä jag missar ju bara de fula tjejerna, de snygga står ju på rätt sida av linjen
Ninjaboy skrev:Är det kanske korrekturläsning du jobbar med?![]()
Mattias skrev:Din profilbild, har den varit med på "Efterlyst" på TV3? Jag tycker att jag känner igen den.
Josafan skrev:Nu tycker jag nästan lite synd om kakan....![]()
Mmmm, kaka är gott...
Nä, nu skall jag återgå till pannkakegörandet...
Kakan skrev:Överlever mmm men tack ändå.....jag är seg livad![]()
mmm kommer du hit med några pankakor åt mej![]()
snällllllllllaaaa![]()
Josafan skrev:Jag skall säga det att jag försökt bjuda in minst 6 personer på pannkakor och alla har tackat nej.....
Så du hade gärna fått....har gjort för 4 pers![]()
Mattias skrev:HAHA! En del var tjocka!![]()
Jag tycker inte att du ska hålla igen sådär. Skriv vad du verkligen tycker!Dino Velvet skrev:Ja, fy fan. 99% fula, feta kärringar med snötvättade brallor, Anki Bagger lugg och stora
.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti