D-one
....
uzibabe skrev:När planeras nästa körning?
Jag funderar på att komma upp med hojen helgen 13-15:e, blir det ngn tur då?
Skulle vara kul att lära sig lite nya vägar där uppe.

(Har tröttnat lite på Hamrånge+omnejd)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
uzibabe skrev:När planeras nästa körning?
Anciol skrev:Så flickor!!
Nu är hojen besiktigad, fick ombesiktning, men det visste jag redan (hur skulle han INTE kunnat upptäcka en icke-fungerande hastghetsmätare??). Iallafall, detta betyder att jag får köra min hoj igen, vilket betyder att nästa gång ni ska köra så vill jag också följa med!!!![]()
![]()
/Johanna
Sassa skrev:Håll i hattenför nu ****** ska det nötas i sadeln igen
Håll tummarna i 19 tiden så återkommer jag när batteriet tagit slut i min vibrator
![]()
Räknar timmar minuter & sekunder innan jag är på satt eller var det satt på sadelnvet inte så noga
![]()
![]()
Det sägs att det inte är utseendet som räknas utan vad som finns på insidan så jag har gått på det![]()
Sassa Sus
Massa BUUUUS
Jag blev med båge torsdagskväll så nu köööör vi brudar! Hänger ni på någon av dagarna i helgen??
Anciol skrev:Jag är i estocolmo till söndag em nångång... En tur på måndag annars??
duckie skrev:Min CP-hoj är fortfarande ur funktion. =(
Bara en vecka kvar av semestern också.
Surt.
Sassa skrev:Japp vi har pratat ihop oss om att köra en tur på måndagvi hade tänkt köra till Gävle till kl 18 då kör ett
![]()
gäng från konserthuset en sväng så vi hakar på dem! Har du lust att vara med?? Vi kör senast 17.15 från Storvik....
Sassa, nu med Yamaha
Nett skrev:Sassa, messa mig om det blir något race i dag![]()
Anciol skrev:Hallå!
Självklart har jag tackat ja till att jobba idag fram till 21. Följer med nästa gång jag inte jobbar!!!
Ha så kul å kör försiktigt!!!
/Johanna
Sassa skrev:Förstår hur du känner det! Har ju själv varit utan mc i en månad så det ledde till ett impulsköp av en Yamaha, inte vacker alls men den går iaf![]()
Hoppas det ordnar sig snart så du kan köra med oss![]()
Sassa
duckie skrev:Tack, nu har det ordnat sig med hoj! Och vad händer då - jo jag har dragit på mig nån jävla magsjuka och kan inte åka nu på grund av det.
Jag blir galen.
duckie skrev:psst tjejer, vi kör i borlänge idag onsdag 1700. se borlängetråden.
KOM!
Sassa skrev:på måndagar från parkeringen vid konsärhuset, samling kl 18 (tror jag)![]()
Vill åxå passa på att berätta att en till tjejklubb är på gång i våra trakterså det vore kul om du ville haka på oss!
![]()
hör gärna av dig så kan vi köra tillsammans alltid kul om man är flera ellerhur!
Sassa
duckie skrev:psst tjejer, vi kör i borlänge idag onsdag 1700. se borlängetråden.
KOM!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden