uzibabe
Ny medlem
Hallååå brudar!!! Någon so mär sugen på en sväng till Gävle för att köra med tjejerna i Lack & Klack???[/QUOTE]
Jag är alltid sugen
bara jag har barnvakt så hänger jag på
/S
Jag är alltid sugen

/S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anciol skrev:Hallå flickor!
Gävle är inte sååå fruktansvärt långt från Falun ju!! När hojen min e besiktigad så kommer jag och ev sambon å kör med er, om sambon får dvs, annars kommer bara jag!!
Anciol skrev:Hallå flickor!
Gävle är inte sååå fruktansvärt långt från Falun ju!! När hojen min e besiktigad så kommer jag och ev sambon å kör med er, om sambon får dvs, annars kommer bara jag!!
uzibabe skrev:Hej
Igår när jag åkte med några st var det en tjej som sade att ni är ett gäng tjejer som brukar åka tillsammans runt Gävletrakten. Någon här som känner sig träffad och kan berätta lite mer om när var hur?![]()
/Sussi
Tzr91 skrev:Jag bor oxå i gävle, bomhus. Var bor du? brukar du vara ute å köra mycket? själv fick jag mitt 125akort för ca 2 veckor sen, har du haft ditt körkort länge lr?
uzibabe skrev:Jag håller alla tummar jag kan för dig att du får ihop pärlan jag och sedan hoppas jag du är lika åkkåt som jag är![]()
![]()
/S
duckie skrev:Åh! Får jag va med också?
Säg till när ni ska åka nästa gång, jag kan ta mig till Gävle!
Måste ba'få tag i en gasvajjer först.
uzibabe skrev:Hej!
Självklart alla medär såååå välkommen!
En av brudarna har motorhaveri för tillfället
/Sussi
duckie skrev:kanon! jag bor i borlänge så det är ju en "bit av en kaka" att ta sig till storvik/sandviken etc.
jag har gasat sönder gasvajern - men har beställt en ny som kommer i veckan. Lite mek sen är jag rullande igen. Synd att detta skulle hända nu - jag hade tänkt hoja lite i veckan nu när det är Gävle cityfest och allt.
Jaja - vad är väl en bal på slottet etc..
duckie skrev:kanon! jag bor i borlänge så det är ju en "bit av en kaka" att ta sig till storvik/sandviken etc.
Nett skrev:Vi kan ju göra sällskap från Borlänge![]()
Höres![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden